• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

اختصاص ۷ میلیارد تومان از کمک های مردمی به اطعام نیازمندان کرمانشاهی

  • کد خبر : 10168
  • 15 اردیبهشت 1399 - 7:53
اختصاص ۷ میلیارد تومان از کمک های مردمی به اطعام نیازمندان کرمانشاهی

قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از کمک های مردمی به اطعام مددجویان کرمانشاهی اختصاص یافته، گفت: با این میزان کمک مردمی ۴۰ هزار سبد کالا و غذای گرم بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع شده است. به گزارش پایگاه […]

قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از کمک های مردمی به اطعام مددجویان کرمانشاهی اختصاص یافته، گفت: با این میزان کمک مردمی ۴۰ هزار سبد کالا و غذای گرم بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع شده است.
به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه در حاشیه طبخ و توزیع هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای مددجو در شهرستان کرمانشاه، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان این نهاد به منظور اجرای طرح همسفره ۲۶ آشپزخانه مهدوی را در استان دایر کرده است.
حمیدرضا کرمی با اشاره به اینکه پیش از اجرای طرح اطعام مهدوی مقرر شده بود ۱۶ آشپزخانه در استان کرمانشاه دایر شود اما با کمک خیران نیک اندیش این آشپزخانه ها به ۲۶ عدد افزایش یافته، ادامه داد: در این آشپزخانه ها غذای گرم براساس پروتکل های بهداشتی برای خانوارهای نیازمند طبخ و در میان این خانوارها توزیع می شود.
وی افزود: تاکنون بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از کمک های مردمی به اطعام نیازمندان در استان اختصاص داده شده است.
قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: با این میزان کمک مردمی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۴۰ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا شامل اقلامی همچون گوشت، مرغ، برنج، روغن و .. در میان خانوارهای نیازمند کرمانشاهی توزیع شده است.
حمیدرضا کرمی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه های مهدوی استان طبخ و در میان نیازمندان توزیع شود، تاکید کرد: شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه و همچنین واریز کمک های نقدی به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی از راه های مشارکت خیران نیک اندیش در طرح اطعام مهدوی است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.