• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

جهش تولید با محوریت دانایی و تلاش جهادی تحقق می یابد

  • کد خبر : 10117
  • 13 اردیبهشت 1399 - 6:52
جهش تولید با محوریت دانایی و تلاش جهادی تحقق می یابد

استاندار کرمانشاه گفت: کرونا گسل‌ها و چالش‌های مختلفی را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرده و برای حل این چالش ها به کمک جامعه دانشگاهی در سالی که مزین به نام جهش تولید شده است، نیاز داریم. به گزارش میلکان آنلاین؛ «هوشنگ بازوند» در نشست مجازی با روسا و اساتید دانشگاه های استان […]

استاندار کرمانشاه گفت: کرونا گسل‌ها و چالش‌های مختلفی را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرده و برای حل این چالش ها به کمک جامعه دانشگاهی در سالی که مزین به نام جهش تولید شده است، نیاز داریم.

به گزارش میلکان آنلاین؛ «هوشنگ بازوند» در نشست مجازی با روسا و اساتید دانشگاه های استان که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم در دانشگاه رازی برگزار شد؛ اظهار داشت: این روز مقدس را در بهار قرآن به معلمین متعهد، فداکار، مهرورزو ایثارگر و اساتید ترویج دهنده آگاهی و دانش صمیمانه تبریک عرض می کنم و تقاضا دارم دستاوردهای فکری، اندیشه های ناب و تفکر جاودانه استاد مطهری برای نسل جدید تشریح و تبیین و روش و سلوک این استاد فقید سرلوحه کار قرار گیرد.

وی افزود: کرونا چالش های فراوانی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایجاد کرده و برای رفع مشکلات در پسا کرونا نیازمند نگاه علمی و کمک فکری جامعه دانشگاهی هستیم و به یقین استانداری در این زمینه آماده همکاری موثر است.

بازوند در این جلسه و گفت وگوی صمیمی با ۲۰۰ نفر از اساتید و نخبگان علمی استان اقدامات صورت گرفته در راستای تقویت ارتباط دستگاه های اجرایی با نخبگان و اساتید را تشریح و تبیین کرد و خاطرنشان ساخت: جامعه علمی در تمامی بحرانها همیشه در کنار مردم حضور داشته و درکرونا نیز نقشی موثر و مهم برعهده داشتند و طبعاً برای رفع مشکلات آینده نیازمند هم اندیشی و گفت و گوی موثر با نهاد دانشگاه برای تدوین و تبیین راهکارهایی در حل چالش های پساکرونا هستیم.

وی به ضرورت ارتباط بیشتر بدنه اجرایی و دانشگاه در سالی که مزین به نام جهش تولید شده است، تأکید کرد و تصریح کرد: در استان کرمانشاه برای جهش تولید و تدوام کاهش نرخ بیکاری نیازمند جذب سرمایه گذاری هستیم و بر اساس افق ۱۴۰۰ در اسناد توسعه تدوین شده باید سالیانه ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه را جذب کنیم و در این راستا نیز نیازمند همکاری دانشگاه در واکاوی دلایل سهم کم کرمانشاه از بازار سرمایه هستیم.

وی ادامه داد: برای عبور از کرونا همچنان نیازمند همکاری و مشارکت گسترده مردم و جامعه دانشگاهی هستیم و این مهم با رعایت و انجام اقدامات پیشگیرانه باید تداوم داشته باشد.

وی در خاتمه گفت: چالش‌های پساکرونا به همراه موضوع جهش تولید به عنوان مهمترین موضوعات سال جاری باید با کمک نخبگان دانشگاهی مدیریت شوند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.