• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

برقراری ۶ هزار و ۳۰۶ تماس موفق با سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی استان کرمانشاه

  • کد خبر : 10111
  • 11 اردیبهشت 1399 - 6:38
برقراری ۶ هزار و ۳۰۶ تماس موفق با سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برقراری ۶ هزار و ۳۰۶ تماس موفق با سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی از زمان شیوع کرونا تاکنون خبر داد و گفت: بیشترین این تماس ها مربوط به اختلافات زناشویی و مسائل اقتصادی بوده است. به گزارش میلکان آنلاین ؛ به مناسبت نهم اردیبهشت ماه گرامیداشت روز روانشناس و مشاوره، رضوان مدنی […]

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برقراری ۶ هزار و ۳۰۶ تماس موفق با سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی از زمان شیوع کرونا تاکنون خبر داد و گفت: بیشترین این تماس ها مربوط به اختلافات زناشویی و مسائل اقتصادی بوده است.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ به مناسبت نهم اردیبهشت ماه گرامیداشت روز روانشناس و مشاوره، رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مشاوران و روانشناسان سامانه تلفنی صدای مشاور بهزیستی(۱۴۸۰ ) دیدار کرد.

در این دیدار که  محمدی معاون امور پیشگیری بهزیستی استان و کارشناسان دفتر مشاوره نیز حضور داشتند از تلاش ها و خدمات شایسته روانشناسان و مشاوران سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی استان به منظور خدمات رسانی شایسته در راستای کاهش استرس و اضطراب شهروندان ناشی از بیماری کرونا  با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در این دیدار ضمن تبریک روز مشاور و روانشناس به کارشناسان فعال این حوزه، اظهار داشت: در زمان بحران این روانشناسان هستند که می‌توانند مشکلات مردم را از نظر روحی و روانی حل کنند.

وی ابراز کرد: به اعتقاد من روانشناسی تلفیقی از علم و هنر است، به‌طوری‌که در روانشناسی تنها علم کافی نمی باشد، بلکه هنر برقراری ارتباط نیز بسیار مهم است که بتوان پذیرای صحبت ها و مشکلات مردم بود و از نظر علمی آنها را برطرف کرد.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه روانشناسی رشته فوق العاده ارزشمندی است که در سرنوشت انسان‌ها بسیار اهمیت دارد که گواه این موضوع مداخلات آرام سازی شما مشاوران عزیز سامانه تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی است که در ایام کرونا با اقدامات بسیار خوبی توانستید در کاهش اضطراب ها و استرس های همشهریان موثر باشید.

این مسئول همچنین از برقراری ۶ هزار و ۳۰۶ تماس موفق با سامانه ۱۴۸۰ بهزیستی از زمان شیوع کرونا تاکنون خبر داد و گفت: بیشترین این تماس ها مربوط به اختلافات زناشویی و مسائل اقتصادی بوده است.

محمدی معاون امور پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه نیز با تشکر از تلاش‌های ارزنده کارشناسان این حوزه، گفت: طی دو ماه گذشته ما شاهد فعالیت‌های شبانه روزی شما عزیزان بودیم و اقدامات شما به عنوان قلب تپنده معاونت امور پیشگیری قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: در طول ایام بحران کرونا مردم به خوبی با سامانه صدای مشاور بهزیستی آشنا شدند و تلاش های شما در راستای اهداف پیشگیرانه سازمان بهزیستی به خوبی انجام گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.