• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

حمایت از ایتام و فرزندان محسنین با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳

  • کد خبر : 10103
  • 11 اردیبهشت 1399 - 6:31
حمایت از ایتام و فرزندان محسنین با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ گفت: خیران نیک اندیش می توانند با ارسال عدد ۱ به این سامانه حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را عهده دار شوند به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: طرح اکرام ایتام […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ گفت: خیران نیک اندیش می توانند با ارسال عدد ۱ به این سامانه حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را عهده دار شوند

به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین به صورت ویژه در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

رخصی افزود: در این طرح حامیان نیک اندیش حمایت از ایتام و فرزندان محسنینی که سرپرستان آنان بیمار صعب العلاج یا از کارافتاده هستند حمایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ هم اکنون برای اعلام درخواست حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به صورت غیرحضوری فعال است، ادامه داد: خیران نیک اندیش می توانند با ارسال عدد ۱ به این سامانه حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را عهده دار شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: حامیان نیک اندیش همچنین می توانند پیش شماره تلفن استان مورد نظر خود را که تمایل به حمایت از فرزندان نیازمندش دارند را نیز به همین سرشماره ارسال کنند.

محسن رخصی تصریح کرد: امدادگران این نهاد به درخواست های ثبت شده از سوی خیران در سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ در اسرع وقت پاسخ و فرزند یا فرزندان معنوی را به آنان معرفی خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10103

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.