• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

پروژه توسعه شبکه در ستاد شرکت برق منطقه ای غرب کلید خورد

  • کد خبر : 10041
  • 06 اردیبهشت 1399 - 7:52
پروژه توسعه شبکه در ستاد شرکت برق منطقه ای غرب کلید خورد

 به گزارش میلکان آنلاین؛کرمانشاچی مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات برق غرب در خصوص  پروژه توسعه شبکه در ستاد شرکت برق منطقه ای غرب گفت : یک زیرساخت شبکه کار آمد باید بتواند تمامی نیازهای ارتباطی کاربران شبکه که از پیش تعیین گردیده، بر اساس محدوده جغرافیایی استقرار، تعداد و نوع کاربران و مقدار […]

 به گزارش میلکان آنلاین؛کرمانشاچی مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات برق غرب در خصوص  پروژه توسعه شبکه در ستاد شرکت برق منطقه ای غرب گفت : یک زیرساخت شبکه کار آمد باید بتواند تمامی نیازهای ارتباطی کاربران شبکه که از پیش تعیین گردیده، بر اساس محدوده جغرافیایی استقرار، تعداد و نوع کاربران و مقدار ترافیک تولیدی در مبدا و مقصد را از نظر سرعت و امنیت با بالاترین کیفیت ممکن برآورده سازد. برای رسیدن به این هدف و بوجود آوردن بستری یکپارچه به گونه‌ای که بتواند کلیه خواسته‌های فعلی، پیش بینی شده و آتی سازمان‌ را مطابق با آخرین دستاوردها و فن آوری‌های روز برآورده نماید، پروژه توسعه زیر ساخت شبکه در ستاد برق منطقه ای غرب در دستور کار دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات قرار گرفت.

 کرمانشاچی افزودند: برای این منظور روش­های گوناگون شبکه سازی نظیر ارتباط بیسیم، ارتباط تماما فیبرنوری، ارتباط ترکیبی فیبرنوری و اترنت مورد نقد و بررسی قرار گرفتند و در نهایت ارتباط ترکیبی فیبرنوری و اترنت به عنوان روش اجرای پروژه برگزیده شد.

وی در ادامه گفت: از اهداف اصلی اجرای این پروژه می توان به مواردی همچون افزایش پهنای باند شبکه، به­روزآوری تجهیزات زیرساخت شبکه و افزایش امنیت اشاره کرد. محدوده اجرای این پروژه ساختمان مرکزی شرکت، تالار و ساختمان قدیم می­باشد. همچنین در این پروژه با در نظر گرفتن مسایل پدافند غیر عامل و امنیت فیزیکی تجهیزات، به پیشنهاد معاون محترم برنامه ریزی و تحقیقات، با مساعدت مقام محترم مدیریت عامل و همکاری معاونت محترم مالی و پشتیبانی اتاقهایی در هریک از طبقات تعبیه و به این امر تخصیص داده شد که  در حال آماده سازی فیزیکی و فنی شامل ایجاد کف کاذب، سیستم کولینگ، درب ضدسرقت و ایجاد سیستم مانیتورینگ می باشد. شایان ذکر است توسعه شبکه امور انتقال کردستان و ایلام نیز در آینده نزدیک در دستور کار قرار خواهند گرفت.

مدیردفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات برق غرب افزود: پروژه یاد شده شامل مراحل: تحقیق و مطالعه، طراحی، خرید تجهیزات، اجرا و پیاده سازی، مستندسازی و پشتیبانی و نگهداری می باشد که با توجه به ساختار شکست کار تعریف شده و برنامه زمانبندی موجود زمان تقریبی انجام آن ده ماه پیش بینی گردیده و در حال حاضر بیش از هفتاد درصد تجهیزات  خریداری شده است. با توجه به اتمام فاز تحقیق و مطالعه جهت انجام پروژه بدون قطعی در سرویس دهی شبکه فعلی، تمامی ریسک های محتمل شناسایی و اجرای شبکه جدید بصورت فاز بندی و مرحله ای به موازات شبکه موجود انجام خواهد شد.

شایان ذکر است تمام مراحل پروژه یاد شده توسط همکاران دفتر فناوری در دست اجرا بوده  و از کلیه هزینه های مشاوره و طراحی صرفه جویی به عمل خواهد آمد.

گفتنی است مهندسان: روزبه اسکندری(مدیر پروژه) ، سارا نیکروش، آرش ممتازپور، کیومرث صیدی و سیاوش هورمزد اعضای تیم پروژه فوق را تشکیل می دهند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10041

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.