• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در همه ابعاد تحصیلی، اخلاقی و رفتاری موفق عمل کنند

  • کد خبر : 26619
  • 29 خرداد 1401 - 11:12
باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در همه ابعاد تحصیلی، اخلاقی و رفتاری موفق عمل کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در همه ابعاد تحصیلی، اخلاقی و رفتاری موفق عمل کنند. به گزارش میلکان، سلمان محمدی در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کرمانشاه – یادواره شهید ابراهیم هادی- در مجتمع ورزشی وحدت کرمانشاه، با بیان اینکه شیوع کرونا در دو سال گذشته نشاط را […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در همه ابعاد تحصیلی، اخلاقی و رفتاری موفق عمل کنند.

به گزارش میلکان، سلمان محمدی در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کرمانشاه – یادواره شهید ابراهیم هادی- در مجتمع ورزشی وحدت کرمانشاه، با بیان اینکه شیوع کرونا در دو سال گذشته نشاط را از جامعه گرفته بود، اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این گونه مسابقات ورزشی بتواند نقش مهمی در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه داشته باشد.

محمدی با اشاره به اعزام برگزیدگان به مسابقات کشوری، افزود: امیدواریم شاهد درخشش فرهنگیان استان در مسابقات ملی باشیم.

محمدی در ادامه اشاره ای هم به اهمیت اجرای بندهای مختلف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان داشت و تصریح کرد: از فرهنگیان استان می‌خواهیم توجه به ساحت تربیت زیستی و بدنی دانش آموزان را به عنوان یکی از ساحت‌های مهم سند تحول بنیادین در اولویت قرار دهند.

وی سپس با بیان اینکه آموزش و پرورش در پی تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان است، خاطرنشان ساخت: باید تلاش کنیم دانش‌آموزان بگونه ای تربیت شوند که رشد همه جانبه کرده و در همه ابعاد تحصیلی، اخلاقی، رفتاری و … موفق عمل کنند.

وی با بیان اینکه برای تربیت دانش‌آموزان باید الگوهای ایرانی اسلامی در نظر گرفته شود، گفت: باید تلاش کنیم دانش‌آموزان را در تراز انقلاب اسلامی تربیت کرده که بتوانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند.

محمدی با بیان اینکه همه رفتارهای معلم از راه رفتن و حرف زدن گرفته تا دیدگاه های او برای دانش‌آموزان جنبه آموزشی دارد، بیان داشت: دانش‌آموزان از رفتار و گفتار معلم های خود الگو می گیرند، لذا انتظار می رود فرهنگیان تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان را در برنامه قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه امروز معلم‌ها رقیب‌های زیادی در تربیت دانش‌آموزان دارند، یادآور شد: امروز فضای مجازی، جامعه، ماهواره و همه چیز رقیب تربیتی معلم‌ها هستند و با وجود همه اینها معلمان توانسته اند نقش تاثیر گذار خود را حفظ کنند.

 ماشالله پروین معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به شرکت حدود ۸۰۰ نفر از فرهنگیان استان در مسابقات ورزشی فرهنگیان استان، گفت: ۷۵ تیم در شش رشته ورزشی در این مسابقات شرکت کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح مختلف مدرسه‌ای، منطقه‌ای، شهرستانی و استانی، تصریح کرد: برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری که احتمالا مرداد ماه برگزار شود، اعزام خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=26619
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه
  • 190 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.