• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
معاون اقتصادی استاندار خبر داد:

ایجاد ناحیه صنعتی تخصصی قیر طبیعی گیلانغرب به تصویب شورای برنامه ریزی استان رسید

  • کد خبر : 28794
  • 15 مرداد 1401 - 15:20
ایجاد ناحیه صنعتی تخصصی قیر طبیعی گیلانغرب به تصویب شورای برنامه ریزی استان رسید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: ایجاد ناحیه صنعتی تخصصی قیر طبیعی گیلانغرب به تصویب شورای برنامه ریزی استان رسید. به گزارش میلکان،”دکتر بهزاد باباخانی” معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار داشت: با توجه به اهمیت ذخایر معدنی بیتومین در شهرستان گیلانغرب و ضرورت توجه ويژه به ظرفیت های مربوط به این حوزه ایجاد ناحیه […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: ایجاد ناحیه صنعتی تخصصی قیر طبیعی گیلانغرب به تصویب شورای برنامه ریزی استان رسید.

به گزارش میلکان،”دکتر بهزاد باباخانی” معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار داشت: با توجه به اهمیت ذخایر معدنی بیتومین در شهرستان گیلانغرب و ضرورت توجه ويژه به ظرفیت های مربوط به این حوزه ایجاد ناحیه صنعتی تخصصی بیتومین این شهرستان در دستور کار قرار گرفت و در جلسه پنج شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ با تایید استاندار و موافقت شورای برنامه ریزی استان ایجاد این ناحیه تصویب شد.

باباخانی افزود: تصویب ناحیه صنعتی بیتومین سرآغاز برنامه های استان برای بهره مندی از پتانسیل فراوان این حوزه و ایجاد زنجیره ارزش قیر طبیعی و فرآوری آن است.

وی گفت: خام فروشی قیر طبیعی یکی از مشکلات جدی استان در بخش معدن است و پیگیری برای جذب سرمایه گذار و انتقال تکنولوژی فرآوری این ماده ارزشمند از اولویت های مهم استان است.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=28794

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.