• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

کسب ۲ نشان نقره و برنز قایقران کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی کشور

  • کد خبر : 31462
  • 12 آذر 1401 - 17:46
کسب ۲ نشان نقره و برنز قایقران کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی کشور

تیم قایقرانی استان کرمانشاه در رقابت های قهرمانی آبهای آرام آقایان کشور موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز توسط سهیل بیاتی شد. به گزارش میلکان؛مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان در بخش کایاک و کانو و در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد. این مسابقات با حضور ورزشکاران ۱۶ استان کرمانشاه، گیلان، […]

تیم قایقرانی استان کرمانشاه در رقابت های قهرمانی آبهای آرام آقایان کشور موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز توسط سهیل بیاتی شد.

به گزارش میلکان؛مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان در بخش کایاک و کانو و در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

این مسابقات با حضور ورزشکاران ۱۶ استان کرمانشاه، گیلان، تهران، خوزستان، آذربایجان شرقی، قزوین، مازندران، هرمزگان، لرستان، بوشهر، اصفهان، همدان، آذربایجان غربی، مرکزی، یزد و کردستان انجام شد.

قایقرانان در این مسابقات در مسافت های ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر قایق‌های یکنفره و دونفره با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در نتایج ماده کانوی یکنفره مسافت ۱۰۰۰ متر رده سنی بزرگسالان شاهو ناصری قایقران صاحب عنوان کردستانی با ثبت زمان ۴:۲۰.۵۷۰ دقیقه بر سکوی قهرمانی تیکه زد و گردن آویز طلا رابه گردن انداخت، شایان حسینی از بوشهر با زمان ۴:۲۳.۳۷۰ دقیقه و محمد عباسی از گیلان با زمان ۴:۲۸.۷۰۰ دقیقه عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

در ماده کانوی یکنفره مسافت ۱۰۰۰ متر رده سنی جوانان عرفان رجبی از تهران با زمان ۵:۰۴.۰۷۷ دقیقه مدال طلا را کسب کرد، سهیل بیاتی از کرمانشاه با زمان ۵:۰۵.۸۳۱ دقیقه دوم شد ومدال نقره گرفت و پیشکوت احمدی به نمایندگی از استان کردستان با زمان ۵:۱۷.۹۴۴ دقیقه صاحب مدال برنز شد.

همچنین در کانوی دونفره ۵۰۰ متر رده سنی جوانان آریو نوبخت و پیشکسوت احمدی از کردستان با ثبت زمان ۲:۲۵.۸۳۰ دقیقه عنوان قهرمانی و نشان طلا را بدست آوردند و هورمان قاسمی و سهیل بیاتی از کرمانشاه با زمان ۲:۳۴.۴۷۸ دقیقه اول و دوم شدند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=31462

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.