• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه :

ستاد تسهیل کرمانشاه مانع به خطر افتادن ۲هزار شغل شد

  • کد خبر : 31311
  • 07 آذر 1401 - 10:47
ستاد تسهیل کرمانشاه مانع به خطر افتادن ۲هزار شغل شد

حامد خاقانی – میلکان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ پس از استان‌های تهران و خراسان رضوی بیشترین جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را برگزار کرده است. به گزارش خبرنگار میلکان محسن دارابی در ستاد تسهیل و رفع موانع استان کرمانشاه که به ریاست استاندار کرمانشاه و […]

حامد خاقانی – میلکان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ پس از استان‌های تهران و خراسان رضوی بیشترین جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را برگزار کرده است.

به گزارش خبرنگار میلکان محسن دارابی در ستاد تسهیل و رفع موانع استان کرمانشاه که به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و معاون وزیر صنعت، معدن تجارت و معاون اقتصادی استاندار برگزار شدبا بیان اینکه در سال گذشته استاندار کرمانشاه با ۶۶حضور در جلسات ستاد تسهیل بیشترین حضور را در بین استان‌های کشور داشته است خاطرنشان ساخت: کارگروه تسهیل استانها از دو مرکز وزارت صمت و وزارت کشور رصد و پیگیری می شود که با توجه به شاخص‌های تشکیل جلسات حضور استاندار و معاونین در جلسات، مصوبات اجرا شده و سرانه اشتغال بواسطه احیاء واحدهای تولیدی، کرمانشاه با امتیاز۱۹٫۲ در رتبه نهم  کشور قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در ۷ ماهه امسال نیز ۷۷ جلسه برگزار گردید که در این جلسات ۴۷۳ پرونده صنعتی کشاورزی و گردشگری مطرح شد. ۷۵ درصد مصوبات مربوط به تامین مالی و بدهی های معوق، ۱۱ درصد به زیرساخت‌های آب برق گاز و زمین، ۶درصد تامین اجتماعی و امور مالیاتی و هشت درصد نیز موارد متفرقه محیط زیست حقوقی گمرکی و غیره است.

دارابی افزود:  ۹۶۹ مصوبه داشتیم که ۵۸۴ مصوبات اجرایی، ۳۱۳ مصوبه در دست اقدام و ۷۲ مصوبات اجرایی نشده است که ما می‌توانیم برای اجرای آن از ظرفیت هیئت خبرگان بانکی و سیستم قضایی نیز بهره بگیریم.

وی خاطرنشان ساخت: رفع مشکلات این واحدها و اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع به تثبیت اشتغال ۲هزارنفر کمک کرده است و ۷۲۰ نفر نیز با احیا و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی مشغول به کار شده‌اند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اظهارداشت: در سال ۱۴۰۱ این اداره کل متعهد است که ۲۰ واحد تولیدی راکد را احیا و ۴۰ واحد را به ظرفیت بالای ۵۰ درصد برساند که تا به حال ۱۹ واحد احیاء و ظرفیت هر ۴۰ واحد را تا پایان آبان ماه به بالای ۵۰ درصد رسانده‌ایم.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=31311

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.