• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

دیدار مدیرکل انتقال خون کرمانشاه با فرمانده منطقه غرب ارتش

  • کد خبر : 24139
  • 21 فروردین 1401 - 11:16
دیدار مدیرکل انتقال خون کرمانشاه با فرمانده منطقه غرب ارتش

مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه و هیئت همراه، به مناسبت روز ارتش، با امیر سلیمان طاهری، فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش برای افزایش همکاری دو ارگان مذاکره کردند. به گزارش میلکان؛مریم میرزاده مدیر کل انتقال خون استان در این دیدار گفت: در سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا با کاهش آمار اهدای […]

مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه و هیئت همراه، به مناسبت روز ارتش، با امیر سلیمان طاهری، فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش برای افزایش همکاری دو ارگان مذاکره کردند.
به گزارش میلکان؛مریم میرزاده مدیر کل انتقال خون استان در این دیدار گفت: در سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا با کاهش آمار اهدای خون مواجه بودیم که با همت و همکاری قرارگاه های منطقه غرب ارتش و مردم نوع دوست و تلاش شبانه روزی کارکنان انتقال خون توانستیم نیاز بیماران را برطرف کنیم.
میرزاده افزود، با توجه به افزایش آمار اهدای خون به دلیل نیاز روزانه بیماران به خون و فرآورده های خونی و افزایش تخت های بیمارستانی و عمل های جراحی، نیاز به گسترش فرهنگ خداپسندانه اهدا خون و مشارکت تمامی نهاد ها، ادارات و دستگاههای اجرایی در این کار خیرخواهانه و انسان دوستانه بیش از پیش احساس می شود .
امیر دکتر سلیمان طاهری، فرماندهی قرارگاه منطقه غرب، ضمن خوش آمدگویی گفت: خوشبختانه انتقال خون استان عملکرد مناسبی داشته و توانسته مشارکت قشرهای مختلف جامعه را جلب کند، ما نیز در این منطقه آمادگی همکاری همه جانبه با انتقال خون استان را داریم.
گفتنی است؛ امیر طاهری و بسیاری از نیروهای ارتش قرارگاه غرب از اهدا کنندگان مستمر خون هستند و همکاری گسترده ای با انتقال خون استان را دارند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=24139

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.