• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

دیدار با شاعر پیشکسوت، معلم و تاریخ‌نگار کرمانشاهی

  • کد خبر : 25787
  • 04 خرداد 1401 - 16:33
دیدار با شاعر پیشکسوت، معلم و تاریخ‌نگار کرمانشاهی

دکتر افشین آزادی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با همراهی جمعی از کارشناسان این حوزه، با حضور در منزل استاد فرشید یوسفی، با این شاعر پیشکسوت دیدار و گفتگو کرد.  به گزارش میلکان؛رئیس حوزه هنری استان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: استاد یوسفی به عنوان گنجینه ای گرانبها همواره در زمینه […]

دکتر افشین آزادی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با همراهی جمعی از کارشناسان این حوزه، با حضور در منزل استاد فرشید یوسفی، با این شاعر پیشکسوت دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش میلکان؛رئیس حوزه هنری استان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: استاد یوسفی به عنوان گنجینه ای گرانبها همواره در زمینه آموزش، تربیت و حمایت از هنرمندان نسل امروز فعالیت های مستمر و قابل توجهی را داشته است.

استاد فرشید یوسفی نیزضمن قدردانی از ریاست و پرسنل حوزه هنری ، خاطراتی ارزشمند از دوران معاصر کرمانشاه و شاعران برجسته استان بیان کرد.

باغ هزار گل، تذکره سخن‌وران کرمانشاه، خاک نشینان عشق، برگزیده دیوان استاد کریم تمکین کرمانشاهی، برگزیده آثار استاد احمد جلالی گوران، مجموعه شعر کردی و فارسی کرمانشاهی با عنوان «آگرواران» برخی از مجموعه تألیفات و کتاب های این شاعر پرآوازه کرمانشاهی است.

آخرین اثر استاد ، زندگینامه بزرگان کرمانشاه است. استاد فرشید یوسفی، از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۹۰ حدود ۴۰ سال روی این کتاب کار کرده و بزرگان کرمانشاه را از قرن اول هجری تا سال ۱۳۰۰ به دنیای ادب معرفی کرده است.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=25787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.