• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
0

جوایز برگزیدگان جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف در کرمانشاه اهدا شد

  • کد خبر : 34248
  • 24 اسفند 1401 - 14:31
جوایز برگزیدگان جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف در کرمانشاه اهدا شد

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت استان کرمانشاه، جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف از ابتدای تیرماه الی پایان مهرماه سالجاری برگزار و با حضور معاون مدیرعامل بانک تجارت و نمایندگان واحدهای نظارتی از بانک و اداره کل بازرگانی سازمان صدا‌و‌سیما قرعه کشی این جشنواره برگزار شد. در این دوره از جشنواره بزرگ بانک تجارت […]

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت استان کرمانشاه، جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف از ابتدای تیرماه الی پایان مهرماه سالجاری برگزار و با حضور معاون مدیرعامل بانک تجارت و نمایندگان واحدهای نظارتی از بانک و اداره کل بازرگانی سازمان صدا‌و‌سیما قرعه کشی این جشنواره برگزار شد.

در این دوره از جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف، یک هزار و ۱۲۷ فقره جایزه این جشنواره شامل: ۱۰ کمک هزینه سفر به مسابقات جام‌جهانی، ۷۷ کمک هزینه ۵۰ میلیون ریالی سفرهای داخلی، ۴۰ جایزه نفیس (تردمیل، دوچرخه ثابت و دوچرخه) و ۱۰۰۰ بسته هدیه به ارزش ۱۰ میلیون ریالی به برندگان تعلق گرفت که آقای رضا کلهری مشتری شعبه مرکزی کرمانشاه وخانم قدم تاج بزگداری مشتری ارزنده شعبه حافظیه به عنوان برندگان دو دستگاه دوچرخه معرفی شدند.

حسین واحدی مدیر شعب بانک تجارت استان کرمانشاه ، در مراسم اهدای جوایز به برندگان با اشاره به نحوه امتیاز دهی شامل افتتاح حساب، تراکنش کارتخوان فروشگاهی، انجام تراکنش در همراه بانک تجارت و سامانه بانکداری اینترنتی، داشتن دسته چک و … ضمن تبریک به برگزیدگان طرح از خدمات شایان توجه بانک تجارت برای اصناف ونگاه تخصصی به این بخش ازجامعه ابراز امیدواری نمود که این جوایز سبب تقویت حسابها وحمایتهای بیشتر مشتریان از بانک تجارت گردد.

غفار علیزاده کارشناس روابط عمومی و بازاریابی بانک تجارت استان کرمانشاه نیز در این آیین بیان داشت: جشنواره بزرگ بانک تجارت ویزه اصناف از ابتدای تیرماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد و تاپایان مهرماه ادامه داشت.

وی تصریح کرد:این طرح در راستای توسعه و تعامل اصناف و بازاریان با بانک انجام پذیرفته است.

علیزاده گفت: افتتاح حساب، نصب و استفاده از همراه بانک، پایانه‌های فروشگاهی، میانگین حساب و … هرکدام امتیازهایی دارد که مشتریان با افزایش امتیاز از شانس بیشتری برای بردن جایزه برخوردار هستند.

اسامی برندگان جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف از طریق پایگاه اطلاع رسانی بانک به آدرس www.tejaratbank.ir به اطلاع مشتریان رسیده است .

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=34248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.