• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه:

بدون هیچ چالشی گوشت گرم و منجمد نوروز و رمضان تامین شد

  • کد خبر : 34534
  • 06 فروردین 1402 - 3:33
بدون هیچ چالشی گوشت گرم و منجمد نوروز و رمضان تامین شد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز  ۳۰۰ تن مرغ گرم، ۱۰۰ تن مرغ منجمد، حدود ۹۰ تن دام سنگین و ۷۰ تن گوشت منجمد قرمز توزیع شده است. مهندس علی چاله چاله در گفت‌وگو با خبرنگار میلکان بیان داشت: با هدف تامین نیاز گوشت گرم مرغ و گوشت قرمزبازار، قبل از سال […]

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز  ۳۰۰ تن مرغ گرم، ۱۰۰ تن مرغ منجمد، حدود ۹۰ تن دام سنگین و ۷۰ تن گوشت منجمد قرمز توزیع شده است.

مهندس علی چاله چاله در گفت‌وگو با خبرنگار میلکان بیان داشت: با هدف تامین نیاز گوشت گرم مرغ و گوشت قرمزبازار، قبل از سال برنامه ریزی و پیش‌بینی‌هایی انجام شد.

وی با اشاره به جلساتی با محوریت دامپزشکی استان و با حضور کشتارگاه‌ها در روزهای پایانی سال گذشته اظهارداشت: در این جلسات تصمیماتی اتخاذ شد و برای هر کدام از کشتارگاه‌ها زمان و میزان کشتارهایی مشخص گردید. در همین رابطه به صورت مستمر بازرسی‌هایی انجام شد که خوشبختانه تمامی کشتارگاه ها طبق برنامه کشتار داشتند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: در سه روز پایانی سال با یک رکورد کم سابقه بالغ بر یک هزار تن مرغ و ۴۰تن دام سنگین کشتار شد.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به هم زمانی سال نو و رمضان خوشبختانه در تامین و عرضه گوشت هیچ مشکلی نداشته‌ایم.

چاله چاله با اشاره به اینکه در مقطع کوتاهی به خاطر عدم جوجه ریزی در ۴۵ روز قبل مقداری در تامین مرغ گرم با مشکل مواجه شدیم گفت: این خلا نیز با توزیع بدون محدودیت مرغ منجمد در سطح استان مرتفع شد.

وی افزود: کرمانشاه جزو استان‌هایی است که قیمت گوشت مرغ درحد متعارف است و تا رسیدن قیمت به قیمت مصوب توزیع مرغ منجمد ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=34534

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.