• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

تو سعه زیرساخت های آموزش مجازی از اولویت های اصلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

  • کد خبر : 9926
  • 01 اردیبهشت 1399 - 15:08
تو سعه زیرساخت های آموزش مجازی از اولویت های اصلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

در نشستی با حضور مسئولان دانشگاه وضعیت آموزش دانشجویان به صورت مجازی و اقدامات صورت گرفته در این خصوص بررسی شد. به گزارش میلکان آنلاین دکتر مرادی رئیس دانشگاه گفت :باید زیر ساخت های مجازی در دانشگاه تقویت شده و امکانات لازم در این خصوص فراهم گردد ،چرا که درآینده بسیاری از جلسات و کنفرانس […]

در نشستی با حضور مسئولان دانشگاه وضعیت آموزش دانشجویان به صورت مجازی و اقدامات صورت گرفته در این خصوص بررسی شد.

به گزارش میلکان آنلاین دکتر مرادی رئیس دانشگاه گفت :باید زیر ساخت های مجازی در دانشگاه تقویت شده و امکانات لازم در این خصوص فراهم گردد ،چرا که درآینده بسیاری از جلسات و کنفرانس ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد. هم چنین باید زیرساخت های آموزش مجازی را در دانشگاه توسعه دهیم و دانشجویان و اساتید باید آمادگی ادامه این ترم را تا پایان به صورت مجازی داشته باشند.

وی افزود :درصدی از تولید روزانه تجهیزات برای دانشجویان کنار گذاشته شود و در اختیار حوزه آموزش قرار گیرد.ودر صورت امکان بهتر است دوره های آموزشی را کاهش ندهیم ، باید نظارت بیشتری بر محتوای آموزشی ارائه شده از نظر کمی و کیفی صورت گیرد.

مرادی تصریح کرد:تلاش  ستاد کرونای دانشگاه در مدیریت بحران کرونا قابل تقدیر است. با همدلی و همکاری که بین معاونین و مسئولان دانشگاه و استان وجود دارد مدیریت این بحران تا کنون به نحو خوبی صورت گرفته است.خوشبختانه ما از تمام جنبه ها جلوتر از بحران بودیم و در حوزه بهداشت نیز تصمیم گیری های لازم در زمینه مقابله با کرونا خیلی زودتر انجام شده است.

وی  ادامه داد:در حوزه درمان پیش از اینکه بیماری داشته باشیم. بیمارستانهای درگیر کرونا مشخص شد و خوشبختانه نتیجه خوبی نیز در پی داشت .وپیش از شیوع کرونا در استان هیچ کارخانه تولید الکل و موادضدعفونی وجود نداشت اما در حال حاضر در این خصوص مشکلی نداریم و با وجودی که تولید ماسک یک مشکل جهانی است در حال حاضر روزانه ۹۰هزار ماسک در استان تولید می شود .

مرادی در پایان گفت یکی از مشکلات ما این است که اکنون در کنار هزینه های دیگر روزانه حتی المقدور ۲۰۰ میلیون تومان فقط وسایل حفاظتی خریداری می شود درحالی که بیمارستانها درآمدی ندارند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.