• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4

۲۰۲۰را برای ۲۰۲۱ نیز تمدید کنید

  • کد خبر : 9858
  • 25 فروردین 1399 - 17:33
۲۰۲۰را برای ۲۰۲۱ نیز  تمدید کنید

معمولا یادداشت های اولین شماره سال را به اتفاقات مهم و پیش روی آن سال اختصاص می‌دهیم. امسال با وجود محدودیت‌هایی که به خاطر ویروس کرونا داشتیم کمی دیرتر اقدام به چاپ میلکان کردیم و دغدغه و موضوعات بیشتر و بیشتر شد. آزاد سازی محدودیتهای کسبه و آمد و رفت های مردم، احتمال اوج دوباره […]

معمولا یادداشت های اولین شماره سال را به اتفاقات مهم و پیش روی آن سال اختصاص می‌دهیم.
امسال با وجود محدودیت‌هایی که به خاطر ویروس کرونا داشتیم کمی دیرتر اقدام به چاپ میلکان کردیم و دغدغه و موضوعات بیشتر و بیشتر شد.
آزاد سازی محدودیتهای کسبه و آمد و رفت های مردم، احتمال اوج دوباره کرونا ، شعار سال «جهش تولید» و سریال«نون خ» که این روزها بحث زیادی در خصوص آن مطرح است و موافقان و مخالفان زیادی پیدا کرده است و … موضوعاتی بود که برای یادداشت اول مد نظر بود اما نکته ای به نظرم رسید که شاید با بخش زیادی از این موضوعات مرتبط باشد.
رویداد بین المللی گردشگری روستایی ۲۰۲۰ که قرار است به میزبانی کرمانشاه برگزار شود تازه داشت مسیرش را پیدا می کرد و قرار بود اولین مانور آن را در نوروز داشته باشیم که متاسفانه مهمان ناخوانده کرونا آن را به فراموشی سپرد.
رویداد ۲۰۲۰ به عنوان یک رویداد بزرگ گردشگری این امکان را فراهم می کند که هم جهش تولید و رونق اقتصادی داشته باشیم و هم جبرانی باشد برای صنوفی که در این مدت متضرر شده اند به ویژه حوزه گردشگری و هم نشاط اجتماعی آن، مشکلات روحی و روانی کرونا را به فراموشی بسپارد.
رویداد گردشگری ۲۰۲۰ به واسطه بین المللی بودن آن نیازمند برنامه ریزی و ایجاد زیر ساختهای مناسب است که از قرار معلوم حالا حالاها ویروس کرونا و مدیریت این بحران اجازه پرداختن به آن را نمی دهد.
این بهترین فرصت است تا به همین بهانه به جای یک سال ۲سال متوالی میزبانی این رویداد را برای کرمانشاه بگیریم.
از استاندار کرمانشاه درخواست داریم با توجه به اینکه همه گیری ویروس کرونا یک پدیده جهانی شده و توجیه این موضوع برای یونسکو قابل درک می باشد هرچه سریعتر درخواست تمدید و توالی برگزاری این رویداد در کرمانشاه را بدهند.
تا کرمانشاه ۲۰۲۱ در تداوم کرمانشاه ۲۰۲۰ یک فرصت مغتنم برای توسعه استان فراهم کند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9858

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.