• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

دستگیری شکارچیان سابقه دار در قصرشیرین

  • کد خبر : 9850
  • 25 فروردین 1399 - 6:13
دستگیری شکارچیان سابقه دار در قصرشیرین

با تلاش یگان اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قصرشیرین چند نفر از شکارچیان سابقه دار منطقه شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش میلکان آنلاین، پژمان فتاح پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قصرشیرین با اعلام این خبر گفت: در پی گشت و کنترل و پایش مستمر مناطق حوزه استحفاظی شهرستان ، شکارچیانی را […]

با تلاش یگان اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قصرشیرین چند نفر از شکارچیان سابقه دار منطقه شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش میلکان آنلاین، پژمان فتاح پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قصرشیرین با اعلام این خبر گفت: در پی گشت و کنترل و پایش مستمر مناطق حوزه استحفاظی شهرستان ، شکارچیانی را که طی چند مرحله اقدام به شکار غیرمجاز کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: این افراد سابقه شکار چند رأس از وحوش حائز اهمیت منطقه شامل قوچ و میش و آهو و نیز چند قطعه کبک وحشی را داشته اند که با تلاش مأمورین یگان حفاظت این اداره، شناسایی و دستگیر شدند.
فتاح پور گفت: برای این افراد پرونده تخلف زیست محیطی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست قصرشیرین در ادامه تصریح کرد: در شهرستان قصرشیرین زیستگاههای متعددی وجود دارد که با توجه به وسعت زیاد و توپوگرافی خاص مناطق، ظرفیت بالقوه ای برای زیست جمعیت بالای انواع مختلف گونه های جانوری وجود دارد ولی به دلیل عواملی همچون شکار غیر مجاز متأسفانه مناطق از وجود جمعیت چشمگیر وحوش محروم است.
فتاح پور در پایان ضمن تشکر از همکاری نهادهای انتظامی شهرستان در خصوص حفاظت و حراست از انفال خدادادی، از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه تلفن گویای ۱۵۴۰ اداره کل حفاظت محیط زیست استان و یا شماره تلفن¬های    ۷۸-۰۸۳۴۲۴۲۴۹۷۷ اطلاع رسانی نمایند .

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.