• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

فعالیت کسب و کارهای کم ریسک به معنای کاهش خطر شیوع کرونا نیست

  • کد خبر : 9841
  • 25 فروردین 1399 - 5:44
فعالیت کسب و کارهای کم ریسک به معنای کاهش خطر شیوع کرونا نیست

استاندار کرمانشاه ضمن تشریح مصوبات جلسه ستاد ملی کرونا به خبرنگار شبکه زاگرس گفت: یکی از برنامه های فاصله گذاری اجتماعی شروع فعالیت کسب و کارهای کم ریسک و متوسط است، اما بحث در خانه ماندن همچنان در اولویت است. به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند درجلسه ویدئو کنفرانس رئیس جمهور با استانداران شرکت […]

استاندار کرمانشاه ضمن تشریح مصوبات جلسه ستاد ملی کرونا به خبرنگار شبکه زاگرس گفت: یکی از برنامه های فاصله گذاری اجتماعی شروع فعالیت کسب و کارهای کم ریسک و متوسط است، اما بحث در خانه ماندن همچنان در اولویت است.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند درجلسه ویدئو کنفرانس رئیس جمهور با استانداران شرکت کرده بود، ازامتیاز ویژه برای صنوف خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه واحدهای صنفی با مراجعه به سامانه مشخص شده با تعهد نامه الکترونیکی ملزم به رعایت نکات بهداشتی می شوند و آدرس و مشخصات آنها نیزبعد از اخذ تأییدیه کاملاً مشخص می شود، با رعایت نکات و توصیه های بهداشتی بر اساس مصوبه ستاد ملی از امتیازاتی برخوردار خواهند شد.

وی افزود: تیم های نظارتی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بر فعالیت ۴۷ هزار واحد صنفی به منظور رعایت توصیه های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم نظارت خواهند کرد و اقدامات انجام شده توسط صنوف برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس ارزیابی می شود.

بازوند رفع محدودیت های تردد بین شهرستانهای در جغرافیای هر استان را به عنوان یکی از مصوبات جلسه امروز یادآور شد و تصریح کرد: سیاست کلی ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنان “در خانه بمانیم” و کاهش تردهای غیر ضروری است، اما با توجه به اجرای پلکانی و رفع محدودیت ها تحت عنوان طرح فاصله گذاری هوشمند مقرر شد محدودیت تردد بین استانها نیز از اول اردیبهشت لغو شود.

استاندار کرمانشاه از روند افزایشی مبتلایان در کرمانشاه به عنوان یک هشدار نام برد و تأکید کرد: از مردم فهیم و شریف استان تقاضا دارم به جهت جلوگیری از ورود به شرایط بحرانی توصیه ها و اقدامات پیشگیرانه را با جدیت انجام و از هرگونه تردد غیرضرروی در سطح شهر و بازار خودداری نمایند.

بازوند فعالیت خیرین و نیکوکاران را در کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده معیشتی ناشی از شیوع کرونا را نیز ستایش کرد و گفت: پویش همدلی در استان آغاز شده و ایمان دارم مردم کرمانشاه صحنه های زیبایی را دوباره خلق می کنند

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.