• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

اعلام ساعات کاری ادارات استان در طرح فاصله گذاری هوشمند

  • کد خبر : 9796
  • 22 فروردین 1399 - 7:46
اعلام ساعات کاری ادارات استان در طرح فاصله گذاری هوشمند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه ضمن تأکید بر رعایت پروتکل ها و توصیه های بهداشتی در محیط کار گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ساعات کاری روزانه کلیه ادارات استان از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه از ساعت ۷ الی ۱۴ خواهد بود. به گزارش میلکان آنلاین؛ افشین کریمی در […]

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه ضمن تأکید بر رعایت پروتکل ها و توصیه های بهداشتی در محیط کار گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ساعات کاری روزانه کلیه ادارات استان از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه از ساعت ۷ الی ۱۴ خواهد بود.

به گزارش میلکان آنلاین؛ افشین کریمی در جلسه ستاد کرونا استان کرمانشاه گفت: بر اساس بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی ساعت کاری کارکنان از روز شنبه تا چهارشنبه ۷ الی ۱۴ و در روز پنج شنبه ۷ الی ۱۳ تعیین و به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه به  مصوبه چهاردهمین جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: ، از شنبه بیست و سوم فروردین فاصله‌گذاری هوشمند آغاز می‌شود و بر این اساس کلیه دستگاه های اجرایی موظفند ضمن رعایت پروتکل بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت در خصوص کارکنان، محیط اداری و ارباب رجوع و تجمعات اداری، کلیه خدمات عمومی و ضروری دستگاه را از تاریخ ۱۳۹۹/۱/۲۳ با حضور دو سوم کارکنان ارائه و تا یک سوم کارکنان را از طریق دورکاری یا اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی از حضور در محل کار معاف نمایند.

کریمی خاطرنشان ساخت: در ادامه این ابلاغیه تاکید شده که دستگاه‌های اجرایی موظفند ضمن برنامه‌ریزی برای ارائه کلیه خدمات عمومی حوزه مسئولیت خود با حضور دوسوم کارکنان ترتیبی اتخاذ کنند که در ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوع، به ویژه «خدمات ضروری» وقفه‌ای ایجاد نشود.

وی ادامه داد : منظور از خدمات ضروری آن دسته از خدماتی هستند که در زندگی روزمره و معیشت شهروندان تاثیرگذار بوده و عدم ارائه مستمر آنها موجب بروز مشکلات جدی و به خطر افتادن امنیت ، ‌سلامت،‌ امنیت غذایی،‌ وقفه در روند تولید و توزیع و ارائه خدمات به عموم مردم و مخاطرات اجتماعی و امنیتی برای جامعه می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه حفظ سلامت کارکنان را بر اساس دستورالعمل های ابلاغی یادآور شد وخاطرنشان ساخت: دستگاه های اجرایی ضمن فراهم نمودن امکانات لازم برای فعالیت کارکنان موظف هستند نسبت به ضدعفونی محیط نیز به صورت مستمر اقدام نمایند تا سلامت کارکنان و مراجعین حفظ شود.

کریمی گفت: دانشگاه علوم پزشکی بر اساس مصوبه ستاد ملی موظف است لیست کارکنان مبتلا به کرونا را مدیران ادرات جهت آگاهی و اتخاذ تصمیمات لازم اعلام نماید.

وی در پایان توجه به کارکنان دارای بیماری های زمینه ای را ضروری و لازم دانست و بیان داشت: در تعیین کارکنان برای دورکاری و با روزهای کاهش حضور در ادارات،‌ کارکنان آسیب پذیر، بانوان دارای فرزند خردسال و افرادی که در گروه‌های آسیب‌پذیر قرار می‌گیرند در اولویت خواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9796

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.