• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
معاون استاندار گفت:

اصناف، همپای دولت در مدیریت بحران‌ کرونا نقش‌‌آفرینی کرده‌اند

  • کد خبر : 9783
  • 20 فروردین 1399 - 8:18
اصناف، همپای دولت در مدیریت بحران‌ کرونا نقش‌‌آفرینی کرده‌اند

معاون اقتصادی استاندار گفت: اصناف به عنوان فعالان اقتصادی و اجتماعی نقش برجسته‌ای در تامین نیازها و مایحتاج عمومی مردم را در بحران‌های مختلف داشته‌اند و همپای مجموعه دولت به توسعه کشور و استان کمک کرده‌اند. به گزارش میلکان آنلاین هدایت حاتمی  اظهار داشت: استاندار به مشکلات بازار و اصناف واقف است و تمام توان […]

معاون اقتصادی استاندار گفت: اصناف به عنوان فعالان اقتصادی و اجتماعی نقش برجسته‌ای در تامین نیازها و مایحتاج عمومی مردم را در بحران‌های مختلف داشته‌اند و همپای مجموعه دولت به توسعه کشور و استان کمک کرده‌اند.

به گزارش میلکان آنلاین هدایت حاتمی  اظهار داشت: استاندار به مشکلات بازار و اصناف واقف است و تمام توان خود را برای کاهش‌ها آن‌ها به کار گرفته است.

معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد: اصناف از یک ظرفیت برجسته و ویژه در زمینه تولید و خدمات‌رسانی در عرصه‌های مختلف برخوردار هستند و یک بازوی توانمند برای کاهش مشکلات و بحران‌ محسوب می‌شوند که مصداق عینی آن را در بحران فعلی کرونا مشاهده می‌کنیم.

حاتمی تاکید کرد: حل مشکلات اصناف در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد و با شناسایی این موارد، مجموعه دولت در حد توان در راستای رفع مشکلاتی مانند بیمه بیکاری، بخشودگی‌های مالیاتی، پرداخت وام‌های کم بهره و … تلاش خواهد کرد‌

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.