• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

تقدیر فرمانده انتظامی استان از عوامل دستگیری سارقان مسلح در کرمانشاه

  • کد خبر : 9754
  • 19 فروردین 1399 - 10:00
تقدیر فرمانده انتظامی استان از عوامل دستگیری سارقان مسلح در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان ضمن دیدار با ماموران یگان امداد کرمانشاه که با رشادت خود موفق به دستگیری اعضای یک باند سرقت مسلح شده بودند، از آنها تقدیر کرد. به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” در این دیدار با بیان اینکه ماموران پلیس جان برکفانی هستند که امنیت جامعه و مردم برایشان در درجه […]

فرمانده انتظامی استان ضمن دیدار با ماموران یگان امداد کرمانشاه که با رشادت خود موفق به دستگیری اعضای یک باند سرقت مسلح شده بودند، از آنها تقدیر کرد.

به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” در این دیدار با بیان اینکه ماموران پلیس جان برکفانی هستند که امنیت جامعه و مردم برایشان در درجه اول اهمیت قرار دارد، گفت: کار بزرگی که ماموران یگان امداد کرمانشاه در دستگیری سارقان مسلح انجام دادند نمود عینی این مسئله است.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی کرمانشاه در رده های مختلف همواره نشان داده اند که هیچ چیزی به اندازه امنیت و آرامش مردم برایشان اهمیت ندارد و از این رو مخلصانه و مجاهدانه تلاش می کنند.
سردار جاویدان تصریح کرد: ماموران جان برکف پلیس شبانه روز به نبرد با مجرمان و افراد تبهکار می پردازند تا عموم شهروندان با خیالی آسوده در منازل خود به استراحت پرداخته و در جامعه با امنیت تردد کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: اقدام اخیر ۴ مامور شجاع و جان برکف نیروی انتظامی که منجر به دستگیری ۳ سارق مسلح و خطرناک شد گوشه ای از شجاعت و ایثار پلیس است.
وی در پایان گفت: مردم مطئمن باشند خدمتگذاران آنها در پلیس کرمانشاه با چشمانی بیدار و توانی مضاعفتر از قبل امنیت آنها را تضمین و به متعرضان و مجرمان اجازه عرض اندام نخواهند داد.
در این دیدار فرمانده انتظامی استان با اهدای لوح و هدایایی از ستوانیکم عمران برجی، استوار دوم پیام کرمی، استوار دوم سیدجواد حسینی و گروهبانیکم میلاد کسایی تقدیر کرد.

۱۹ فروردین ماموران یگان امداد کرمانشاه در عملیاتی که بیش از یک ساعت به طول انجامید موفق به دستگیری ۳ نفر از اعضای یک باند حرفه ای و مسلح با بیش از ۱۷۰ فقره سرقت شده و ۲ دستگاه خودروی متعلق به آنها را نیز توقیف کردند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9754

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.