• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

بازدید مدیرعامل شرکت توزیع برف از واحدهای عملیاتی و کشیک آماده به کار

  • کد خبر : 9705
  • 09 فروردین 1399 - 8:16
بازدید مدیرعامل شرکت توزیع  برف از واحدهای عملیاتی و کشیک آماده به کار

  بازدید سرزده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از واحدهای عملیاتی و کشیک آماده به کار برق مهندس مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از واحد های عملیاتی و کشیک آماده به کار برق، به صورت سرزده بازديد کرد. به گزارش میلکان آنلاین؛ مرآتی ضمن تبریک سال نو در سومین روز […]

 

بازدید سرزده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از واحدهای عملیاتی و کشیک آماده به کار برق

مهندس مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از واحد های عملیاتی و کشیک آماده به کار برق، به صورت سرزده بازديد کرد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ مرآتی ضمن تبریک سال نو در سومین روز از تعطیلات نوروز ۹۹ از بخش ها و امورهای مختلف اين شرکت بازديد کرد.

وی ضمن نظارت بر نحوه اجرای فرآیندهای خدمات دهی به مشترکین، به اهمیت و حساسیت برق در زندگی امروز جامعه اشاره کرد و گفت؛ در شرايط فعلي و با توجه به شيوع ويروس کرونا در استان، پايداري برق از امور ضروري و لازم است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، اظهار داشت: در حال حاضر نیز با توجه به احتیاج مبرم مراکز بیمارستانی، بهداشتی و درماني به برق، تامين برق اين مراکز جزو امور اساسي شرکت است.

رئیس هیئت مدیره این شرکت با بیان اینکه تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان اجرایي و همدلي و همراهي مردم اين اميد را در دل همگان زنده نگه داشته است که با بسيج عمومي و اتحاد مردم و مسئولان کرونا را نيز شکست مي دهيم، گفت: شرکت توزيع نيروي برق استان کرمانشاه نيز در راستا با ديگر نهادها و سازمان هاي استان، از نخستين روزهاي اعلام شرايط ويژه اقدامات پدافندي خود را براي جلوگيري از شيوع کرونا ويروس آغاز نموده و با برقراري شرايط خاص، اقدامات مختلفي را در دستور کار قرار داده است.

وی در پایان تاکید کرد: در جهت رفاه حال مردم، خدمات رسانی به مشترکان به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه تلفنی۱۲۱و سایت اينترنتي شرکت توزيع نيروي برق استان کرمانشاه به آدرس https://kpedc.ir  ارائه می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9705

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.