• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

خیابانهای خلوت بهانه ای برای افزایش سرعت نشود

  • کد خبر : 9698
  • 07 فروردین 1399 - 15:56
خیابانهای خلوت بهانه ای برای افزایش سرعت نشود

رئیس پلیس راهور استان:از افزایش سرعت ها، در خیابان های شهر با وجود خلوتی معابر خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛ سرهنگ فضل الله شیری  در خصوص شيوع ويروس کرونا و پرهيز از سفرگفت: خیابان های شهری با وجود کاهش تردد های شهری، نباید محلی برای سرعت های غیر مجاز، که زمینه تخلف وت صادف […]

رئیس پلیس راهور استان:از افزایش سرعت ها، در خیابان های شهر با وجود خلوتی معابر خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ سرهنگ فضل الله شیری  در خصوص شيوع ويروس کرونا و پرهيز از سفرگفت: خیابان های شهری با وجود کاهش تردد های شهری، نباید محلی برای سرعت های غیر مجاز، که زمینه تخلف وت صادف را فراهم می آورد، شوند.
وی ادامه داد: پليس راهور حامي پويش “#در خانه بمانيم” مي باشد و درخواست عاجزانه بر حمايت از اين پويش دارد ، چرا که افراد حاضر در خودرو مي توانند ناقل ويروس به يکديگر باشند و علاوه بر آن در مسير مجبور به استفاده از مراکز عمومي نظير سرويس هاي بهداشتي ، نمازخانه و … بشوند و يا در مقصد عامل انتقال ويروس به ديگران شوند.

رئیس پلیس راهور استان در قسمتی از صحبت هایش به نقش سرعت ها در شدت تصادفات و آثار جانی و مالی ناشی از تصادفات با چاشنی سرعت اشاره کرد وبیان داشت، سرعت با شدت تصادف رابطه مستقیم دارد و معمولا عواقب تصادفات ناشی از سرعت دلخراش است.

سرهنگ شیری با اشاره به لغزنده بودن معابر شهری با توجه به بارش نزولات جوی از رانندگان خواست رعایت سرعت مطمئنه ،توجه به جلو ورعایت فاصله طولی با خودرو جلو را به عنوان سه فاکتور مهم جهت رانندگی ایمن در شرایط لغزندگی معابر در اولویت رانندگی آنها قرار گیرد

ایشان بیان داشت :در معابر شهری هر لحظه خطر عبور عرضی با طولی عابران پیاده و یا سایر کاربران آسیب پذیر وجود دارد لذا سرعت می تواند برای آنها یک تهدید جدی وکشنده باشد.

این مقام انتظامی در پايان اضافه نمود: پليس راهور در معابر درون شهرها ، بزرگراه ها حضور شبانه روزي داشته و با استفاده از تجهيزات کنترلي برابر مقررات با تخلفات رانندگی برخورد مي نمايد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9698

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.