• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4

افتتاح نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا توسط ارتش

  • کد خبر : 9692
  • 07 فروردین 1399 - 15:57
افتتاح نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا توسط ارتش

  استاندار كرمانشاه گفت: با توجه به شرايط موجود و افزایش ترددهای غیرضروری در كرمانشاه، از مردم تقاضا و خواهش دارم كه در خانه هاي خود بمانند. به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در بازدید از نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا که توسط ارتش ایجاد شده، اظهار داشت: متاسفانه در شهر كرمانشاه مشاهده مي شود […]

 

استاندار كرمانشاه گفت: با توجه به شرايط موجود و افزایش ترددهای غیرضروری در كرمانشاه، از مردم تقاضا و خواهش دارم كه در خانه هاي خود بمانند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در بازدید از نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا که توسط ارتش ایجاد شده، اظهار داشت: متاسفانه در شهر كرمانشاه مشاهده مي شود كه ترددها زياد و خيابان ها شلوغ است؛ بر این اساس از مردم كرمانشاه تقاضا و خواهش دارم كه به خاطر جان خود و عزيزان خود در خانه بمانند و  ۱۵ روز از خانه بيرون نيايند، چون ممكن است به پيك شيوع جديد بيماري برسيم.

وي با اشاره به همکاری مطلوب ارتش و دانشگاه علوم پزشکی در ایجاد این نقاهتگاه، افزود: راه اندازي اين نقاهتگاه بر اساس نقشه راه دانشگاه علوم پزشكي برای مقابله و کنترل بیماری کرونا است كه در ستاد مبارزه با كرونا استان مصوب شده بود.

استاندار كرمانشاه بيان داشت: روز گذشته نیز نقاهتگاه دیگری توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجهز و آماده شدو امروز هم اين نقاهتگاه توسط ارتش جمهوري اسلامي ايران راه اندازي شد که شایسته است از نيروهاي مسلح كه در همه شرايط و بحران ها حامي مردم هستند، تقدير و تشكر كنيم.

وي همچنين با تشكر از مديريت و پرسنل دانشگاه علوم پزشكي، پزشكان و پرستاران گفت: اين نقاهتگاه كه امروز راه اندازي شد ويژه بانوان است واميدواريم هرگز مورد استفاده قرار نگيرد.

شايان ذكر است اين نقاهتگاه ۱۲۰ تختخوابی توسط ارتش جمهوري اسلامي و با همكاري دانشگاه علوم پزشكي در جنب بيمارستان فارابي راه اندازي شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9692

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.