• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

کاهش ۵۳ درصدی ترددهای جاده ای در استان کرمانشاه

  • کد خبر : 9683
  • 02 فروردین 1399 - 17:11
کاهش ۵۳ درصدی ترددهای جاده ای در استان کرمانشاه

  به گزارش میلکان آنلاین؛ رییس پلیس راه استان گفت: در ۷۲ ساعت اخیر (۲۸ و ۲۹ اسفند و اول فروردین) تردد در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد کاهش نشان می دهد. سرهنگ “محمد حیدری” اظهار داشت: این کاهش بیانگر توجه و اهتمام مردم به توصیه های ستاد ملی […]

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ رییس پلیس راه استان گفت: در ۷۲ ساعت اخیر (۲۸ و ۲۹ اسفند و اول فروردین) تردد در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد کاهش نشان می دهد.

سرهنگ “محمد حیدری” اظهار داشت: این کاهش بیانگر توجه و اهتمام مردم به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا و پرهیز از انجام سفر به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کروناست.
وی در عین حال از وقوع ۱۹ فقره سانحه رانندگی منجر به فوت و جرح در ۷۲ ساعت اخیر خبر داد و گفت: این حوادث منجر به کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن ۲۴ تن دیگر شد.
سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: با این حال تعداد افراد جان باخته امسال (۲۸ اسفند ۹۸ تا اول فروردین ۹۹) نسبت به مدت مشابه قبل ۶۰ درصد و تعداد افراد مصدوم نیز ۹۱ درصد خوشبختانه کاهش داشته است.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به آغاز اولین بارش سال جدید که از ساعات ابتدایی بامداد امروز شروع به باریدن کرده، افزود: این موضوع باعث لغزنده شدن جاده شده که می طلبد رانندگان بیش از گذشته مراقب باشند.
وی تصریح کرد: علاوه بر بارش باران که تقریبا در همه محورهای استان شاهد هستیم، در محورهای خسروآباد و مله ماس بارش برف گزارش شده است.
سرهنگ حیدری در پایان و با بیان اینکه عملیات برف روبی با حضور نیروهای راهداری و پشتیبانی پلیس راه در حال انجام است، گفت: امیدوارم رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب بی مورد و رعایت فاصله طولی مناسب جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.