• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه اعلام کرد؛

کسب رتبه برتر کشوری در کاریابی مددجویان کرمانشاهی

  • کد خبر : 9654
  • 21 اسفند 1398 - 8:28
کسب رتبه برتر کشوری در کاریابی مددجویان کرمانشاهی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال بیش از ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به کاریابی مددجویان و تعامل با کارفرمایان اختصاص داده شده، گفت: کمیته امداد استان کرمانشاه رتبه برتر کشور را به منظور کاریابی مددجویان تحت حمایت در سال ۹۸ کسب کرده است. به گزارش میلکان آنلاین؛ رشید […]

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال بیش از ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به کاریابی مددجویان و تعامل با کارفرمایان اختصاص داده شده، گفت: کمیته امداد استان کرمانشاه رتبه برتر کشور را به منظور کاریابی مددجویان تحت حمایت در سال ۹۸ کسب کرده است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ رشید جلیلیان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون کمیته امداد از ۵۲ هزار مددجو با سن ۱۸ تا ۵۰ سال در استان حمایت می کند.

جلیلیان افزود:  این نهاد به منظور ایجاد اشتغال پایدار و توانمندی اقتصادی برای مددجویان تحت حمایت فاقد شغل در کنار پرداخت وام های قرض الحسنه برنامه کاریابی را به اجرا درآورده است.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد به منظور کاریابی برای مددجویان تحت حمایت با کارفرمایان و موسسات کاریابی تعامل برقرار می کند، تصریح کرد: امسال بیش از ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به کاریابی مددجویان و تعامل با کارفرمایان اختصاص داده شده است.

رشید جلیلیان با بیان اینکه در یازده ماهه سال جاری بیش از ۸۳ درصد از برنامه پیش بینی شده برای کاریابی مددجویان کرمانشاهی محقق شده است، افزود: در این مدت حدود هزار و ۲۰۰ مددجوی کرمانشاهی از طریق برنامه کاریابی دارای شغل پایدار شده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه کمیته امداد به منظور به کارگماردن مددجویان تحت حمایت بسته های تشویقی به کارفرمایان پرداخت می کند، تصریح کرد: اعطای پاداش نقدی، پرداخت هزینه های آموزشی و پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال از بسته های تشویقی این نهاد به شمار می رود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9654

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.