• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

ااقدامات پیشگیرانه بهداشتی اداره کل استاندارد

  • کد خبر : 9622
  • 13 اسفند 1398 - 18:27
ااقدامات پیشگیرانه بهداشتی اداره کل استاندارد

به  گزارش میلکان آنلاین؛ محمودرضا نیازی مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت : همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و پیرو توصیه‌های وزارت بهداشت، این اداره کل به فعالیت های پیشگیرانه و اطلاع رسانی را در راستای حفظ سلامت کارکنان و مراجعین انجام داده است. وی افزود  : این اداره کل اواسط بهمن ماه و […]

به  گزارش میلکان آنلاین؛ محمودرضا نیازی مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت : همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و پیرو توصیه‌های وزارت بهداشت، این اداره کل به فعالیت های پیشگیرانه و اطلاع رسانی را در راستای حفظ سلامت کارکنان و مراجعین انجام داده است.
وی افزود  : این اداره کل اواسط بهمن ماه و آغاز احتمال وجود ویروس کرونا در کشور، تبلیغات محیطی و نصب بنرهای رعایت نکات بهداشتی خود را شروع کرده و به صورت مستمر بر رعایت توصیه های بهداشتی تاکید کرده است.
وی بیان کرد: ساختمان این اداره کل به صورت مستمر ضد عفونی و محلول پاشی می شود و همچنین در راستای به حداقل رساندن انتقال ویروس سرویس‌های بهداشتی، دستگیره های درب تمام اتاق ها به صورت مستمر ضد عفونی وگندزدایی می شود.
وی گفت: این اداره کل با خرید دستگاه تب سنج (ترمو متر) و انجام روزانه تست دمای بدن همکاران و مراجعین محترم جهت اطلاع از علائم وجود بیماری، اقدام مهم و پیشگیرانه‌ای را جهت اطلاع از افراد مبتلا به ویروس انجام داده و در صورت وجود تب و موارد مشکوک سریعا مراکز بهداشتی و درمانی را جهت اطلاعات بیشتر در میان خواهد گذاشت.
نیازی تاکید کرد: از تمامی همشهریان عزیز درخواست داریم جهت کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا از مراجعات غیر ضروری اداری خود بکاهند و این اداره کل در راستای تسریع و تسهیل کار مراجعین از تمام ظرفیت و توان خود استفاده می کند که خوشبختانه با تمهیدات انجام شده مراجعات به این اداره کل به حداقل ممکن در روز رسیده است که نشان از امکان وجود خدماتی همچون صدور تاییدیه‌های آسانسور، صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد، تائيد صلاحيت مديران كنترل كيفيت در واحدهاي توليدي، صدور مجوز كالاهاي صادراتي و وارداتي و … این اداره کل به صورت غیرحضوری در راستای دولت االکترونیک دارد.
ایشان در پایان اظهار کرد: مراجعه کنندگان محترم درحوزه استاندارد جهت ارتباط با اداره کل استاندارد استان کرمانشاه می‌توانند با شماره تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ تماس و یا جهت اطلاع از ۳۸ خدمت ارائه شده در بستر دولت الکترونیک این اداره کل به پایگاه اینترنتی Kermanshah.isiri.gov.ir مراجعه کنند

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9622

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.