• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

سامانه ۱۴۸۰ آماده رائه مشاوره جهت کاهش استرس در مقابل کرونا ویروس

  • کد خبر : 9618
  • 13 اسفند 1398 - 8:57
سامانه ۱۴۸۰ آماده رائه مشاوره جهت کاهش استرس در مقابل کرونا ویروس

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از آمادگی مرکز صدای مشاور بهزیستی برای کمک به مردم در راستای کاهش استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد و از عموم مردم خواست برای دریافت مشاوره های تخصصی در این ارتباط با خط ۱۴۸۰ بهزیستی تماس بگیرند. به گزارش میلکان آنلاین؛رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از […]

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از آمادگی مرکز صدای مشاور بهزیستی برای کمک به مردم در راستای کاهش استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد و از عموم مردم خواست برای دریافت مشاوره های تخصصی در این ارتباط با خط ۱۴۸۰ بهزیستی تماس بگیرند.

به گزارش میلکان آنلاین؛رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از آمادگی مرکز صدای مشاور بهزیستی برای کمک به مردم در راستای کاهش استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد و از عموم مردم خواست برای دریافت مشاوره های تخصصی در این ارتباط با خط ۱۴۸۰ بهزیستی تماس بگیرند.

وی افزود: خط تلفن ۱۴۸۰ صدای مشاور بهزیستی هر روز از ساعت هشت صبح تا ۲۰ آماده پاسخگویی به مردم در ارتباط با شیوه های کاهش، کنترل و مهار استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا است.

رضوان مدنی با بیان اینکه در این مرکز مشاوران بهزیستی به تماس های مردم پاسخ می دهند، گفت: همه روانشناسان و مشاوران فعال در این مرکز برای پاسخگویی در زمینه کنترل استرس و اضطراب مردم آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

وی گفت: صدای مشاور بهزیستی قبل از شیوع کرونا هر روز در کنار مردم برای پاسخگویی به سوُالات مختلف آنها در زمینه های مختلف خانوادگی، تحصیلی، ازدواج، شغلی و سایر موارد بود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه اکنون تماس های مردم با این مرکز به نسبت قبل از شیوع ویروس کرونا کاهش یافته است، از مردم خواست برای کاهش استرس و اضطراب و یا سوالات مرتبط با این حوزه با این مرکز تماس بگیرند.

رضوان‌ مدنی با اعلام اینکه بهزیستی در کنار مردم و به خصوص جامعه مخاطب و زیرپوشش خود است، افزود: از همه امکانات، توان و نیروهای کارشناسی و متخصص برای عبور از این بحران استفاده می کنیم.

او یادآوری کرد که به تعداد کافی خط تلفن و مشاور در این مرکز وجود دارد و تماس گیرندگان برای دریافت مشاوره معطل نمی شوند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.