• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

اولین مرکز کافه کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه رازی افتتاح شد

  • کد خبر : 9568
  • 08 اسفند 1398 - 12:12
اولین مرکز کافه کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه رازی افتتاح شد

به گزارش میلکان آنلاین، اولین مرکز کافه کارآفرینی دانشگاهی، ششم اسفندماه ۱۳۹۸ طی مراسمی با حضور دکتر اعلمی‌آل‌آقا رئیس دانشگاه، هیات رئیسه، روسای دانشکده‌ها و دیگر مسئولین در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه افتتاح شد. اعلمی‌‌آل‌آقا رئیس دانشگاه رازی  اظهار داشت: یکی از سیاست‌های دانشگاه رازی در سال‌های اخیر توجه ویژه به بحث […]

به گزارش میلکان آنلاین، اولین مرکز کافه کارآفرینی دانشگاهی، ششم اسفندماه ۱۳۹۸ طی مراسمی با حضور دکتر اعلمی‌آل‌آقا رئیس دانشگاه، هیات رئیسه، روسای دانشکده‌ها و دیگر مسئولین در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه افتتاح شد.

اعلمی‌‌آل‌آقا رئیس دانشگاه رازی  اظهار داشت: یکی از سیاست‌های دانشگاه رازی در سال‌های اخیر توجه ویژه به بحث اشتغال و کارآفرینی بوده است.

وی افزود: در همین راستا دانشگاه رازی برنامه‌های ویژه‌ای برای مهارت‌آموزی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان  خود دارد که این افتتاح در همین راستا بوده است.

مسعود نصیری طراح و مسئول مرکز کافه کارآفرینی دانشگاه رازی در این خصوص اظهارکرد: وظیفه اصلی این مرکز خلق و ساماندهی ایده در ذهن دانشجویان است، این مرکز با محیطی متفاوتی که نسبت به کلاس‌های درس دارد، بستری فراهم می‌کند تا دانشجویان بتوانند در آن کارآفرین و دارای ایده‌های خلاقانه باشند.

مسئول کافه کارآفرینی و مرکز رشد دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی گفت: دانشجویان در این مرکز پس از آشنایی با خلق ایده، تیم‌های کاری تشکیل می‌دهند و در نهایت تلاش می‌کنند تا ایده خود را به محصول تبدیل کنند.

نصیری بابیان اینکه شروع فعالیت این کافه کارآفرینی در حوزه ورزشی است، عنوان کرد: پیش از این دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی دو رویداد استارتاپی ورزشی را برگزار کرد تا زمینه‌ای برای شکل‌گیری این کافه کارآفرینی باشد.

مسئول کافه کارآفرینی و مرکز رشد دانشکده علوم ورزشی در پایان یادآور شد: هرچند که در سطح دانشگاه‌های کشور رویدادهای کافه کارآفرینی برگزار می‌شود، اما این اولین مرکز کافه کارآفرینی دانشگاهی است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9568

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.