• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

دو میلیارد تومان اعتبار به منظور ازدواج این مددجویان اختصاص یافته است.

  • کد خبر : 9366
  • 19 بهمن 1398 - 9:23

به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیش از ۵۰۰ زوج جوان تحت حمایت این نهاد راهی خانه بخت می شوند. رخصی با بیان اینکه این زوج ها از کمک هزینه ازدواج کمیته امداد در دهه مبارک فجر بهره […]

به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیش از ۵۰۰ زوج جوان تحت حمایت این نهاد راهی خانه بخت می شوند.

رخصی با بیان اینکه این زوج ها از کمک هزینه ازدواج کمیته امداد در دهه مبارک فجر بهره مند خواهند شد، افزود: بیش از دو میلیارد تومان اعتبار به منظور ازدواج این مددجویان اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: بخشی از این اعتبار از محل کمک های مردمی و صدقات تامین و به ازدواج جوانان مددجو اختصاص داده شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به پسران مددجو هدیه ازدواج و به نوعروسان و بانوان با ازدواج مجدد کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت می کند، تصریح کرد: همچنین در ۹ ماهه گذشته با کمک هزینه ازدواج این نهاد بیش از هزار و ۳۰۰ جوان مددجو زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند.

محسن رخصی عنوان کرد: بیش از چهار میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان اعتبار از منابع دولتی و کمک های مردمی نیز به ازدواج جوانان مددجو در سال جاری اختصاص داده شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.