• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه:

نظارت کافی بر موسسات آموزشی هنری کرمانشاه وجود ندارد

  • کد خبر : 9239
  • 08 بهمن 1398 - 21:14
نظارت کافی بر موسسات آموزشی هنری کرمانشاه وجود ندارد

انتقاد دادستان در خصوص عدم نظارت کافی بر موسسات آموزشی ، هنری و … در سطح شهر کرمانشاه به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه دکتر صادقی با انتقاد از وضعیت موجود این مراکز تاکید کرد دستگاه های وظیفه مند در خصوص نظارت بر […]

انتقاد دادستان در خصوص عدم نظارت کافی بر موسسات آموزشی ، هنری و … در سطح شهر کرمانشاه
به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه دکتر صادقی با انتقاد از وضعیت موجود این مراکز تاکید کرد دستگاه های وظیفه مند در خصوص نظارت بر این مراکز به وظایف خود عمل نمی کنند به طوری این شرایط باعث گردیده کیفیت خدمات، عدم صلاحیت متصدیان ، فعالیت بدون مجوز، برگزاری آزمون بدون‌ ملاحظات ترافیکی ، مکان های برگزاری کلاس و درنهایت تخلفات متعددی در این حوزه شاهد باشیم.
وی ضمن اشاره به رشد افزون پانسیون های مطالعاتی غیر مجاز در سطح شهر ، تخلفات صورت گرفته در این حوزه را غیر قابل تحمل دانست و از لزوم دقت خانواده ها در این که فرزندانشان حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایند سخن گفت.
وی در خصوص همایش ها عنوان کرد: برگزاری همایش هایی با تبلیغات گسترده محیطی واخذ هزینه های کلان بدون نظارت حداقلی راجع به کیفیت و صلاحیت مدرس یا سخنران مدعو بیشتر به یک کاسبی منفعت طلبانه محض شبیه است. اخذ دو میلیون ریال برای دو ساعت شرکت در یک همایش با چه فرمولی از هزینه ها و حاشیه سود توجیه می شود؟!
صادقی از لزوم ارزیابی و پایش صلاحیت مدرسین و اساتیدی در کلیه این مراکز فعالیت دارند خبر داد و تاکید کرد دستگاه های که در این خصوص واجد تکلیف قانونی هستند و در انجام این تکالیف مسامحه و تعلل داشته اند را قابل مواخذه دانست و از برخورد جدی با این دستگاه ها خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در پایان خطاب به خانواده ها عنوان کرد‌؛ که در این زمینه بایستی هوشیار و مطالبه گر باشند و تاکید کرد که دیدگاه های خود را با صندوق صوتی دادستان یا معاونت حقوق عامه دادسرا درمیان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.