• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

صادرات سه میلیون دلاری شهرک های صنعتی کرمانشاه

  • کد خبر : 9221
  • 08 بهمن 1398 - 14:39
صادرات سه میلیون دلاری شهرک های صنعتی کرمانشاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه  گفت: عمده کالاهای صادر شده را شامل فرش ماشینی، عصاره شیرین بیان، انواع لوله از نوع پی وی سی، محصولات مرتبط با قیر و غیره اعلام کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین، بیژن کردستانی بیان داشت: عمده کالاهای صادر شده مربوط به تولیدات واحدهای مستقر در شهرک‌های […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه  گفت: عمده کالاهای صادر شده را شامل فرش ماشینی، عصاره شیرین بیان، انواع لوله از نوع پی وی سی، محصولات مرتبط با قیر و غیره اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین، بیژن کردستانی بیان داشت: عمده کالاهای صادر شده مربوط به تولیدات واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان بوده است.

وی از وجود حدود ۵۰۰ واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌های صنعتی استان یاد کرد و ادامه داد:  تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های لازم برای فعالیت بیشتر این واحدها و توسعه صادرات آنها را فراهم کنیم.

۲۱ واحد تولیدی و صنعتی با ۳۸۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسیده است.

۱۵۰ قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۹ ماه گذشته منعقد شد و بیشترین زمین واگذار شده با ۸۲ قرارداد مربوط به شهرک صنعتی زاگرس است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد صنعتی و تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9221

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.