• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

ضرورت گسترش، توسعه و تقویت فرهنگ مطالعه و کتاب­خوانی در جامعه هدف

  • کد خبر : 9152
  • 02 بهمن 1398 - 22:50
ضرورت گسترش، توسعه و تقویت فرهنگ مطالعه و کتاب­خوانی در جامعه هدف

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه بر ضرورت گسترش، توسعه و تقویت فرهنگ مطالعه و کتاب­خوانی در جامعه هدف تاکید کرد. به گزارش میلکان آنلاین، هرمز نوروزی فرد در جلسه فعالان سوادآموزی آموزش و پرورش  ناحیه ۳ شهر کرمانشاه گفت: یکی از سیاست‌های ابلاغی سازمان نهضت سوادآموزی در سال­‌های اخیر گسترش، توسعه و تقویت […]

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه بر ضرورت گسترش، توسعه و تقویت فرهنگ مطالعه و کتاب­خوانی در جامعه هدف تاکید کرد.

به گزارش میلکان آنلاین، هرمز نوروزی فرد در جلسه فعالان سوادآموزی آموزش و پرورش  ناحیه ۳ شهر کرمانشاه گفت: یکی از سیاست‌های ابلاغی سازمان نهضت سوادآموزی در سال­‌های اخیر گسترش، توسعه و تقویت فرهنگ مطالعه و کتاب­خوانی در بین مخاطبان و اعضای خانواده­‌ها به ویژه جامعه هدف می‌­باشد که حوزه معاونت سوادآموزی استان توفیق داشته این مهم را با برنامه­‌ریزی هدفمند به مرحله اجرا رسانده و اوقات فراغت اعضای خانواده را در امر مطالعه و کتاب‌خوانی فراهم نماید.

وی افزود: طرح خواندن با خانواده یکی از موفق­‌ترین شاخص‌­های ۲۰ گانه­‌ای می­باشد که هر ساله از طرف سازمان نهضت سوادآموزی مورد ارزیابی قرار گرفته که آموزش و پرورش استان در این زمینه تمام مساعی خویش را جهت اجرای مطلوب آن به ‌کار گرفته است.

نوروزی  فرد اظهار داشت: انتظاری که از شما فعالان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در آموزش بزرگسالان داریم این است که خود را آراسته به علم روز گردانید و تغییرات و رشد علمی را مدیریت، اجرا و کنترل نموده و با بهره‌­گیری مطلوب از کلاس‌های توانمندسازی­‌های فصلی در راهنمایی و هدایت سوادآموزان و اعضای خانواده اهتمام ویژه به عمل آورید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.