• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
استاندارکرمانشاه:

مجالي براي فرصت سوزي در بحث اشتغال نداريم

  • کد خبر : 9016
  • 16 دی 1398 - 11:19
مجالي براي فرصت سوزي در بحث اشتغال نداريم

استاندار كرمانشاه گفت: در دو سال گذشته اقدامات و برنامه هاي خوبي براي ايجاد اشتغال استان صورت گرفته است اما در مقابل بيكاران همه مديران وظيفه دارند كه با تلاش بيشتري كار كنند. به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان با بیان اینکه مجموعه مدیریت فعلی استان وارث […]

استاندار كرمانشاه گفت: در دو سال گذشته اقدامات و برنامه هاي خوبي براي ايجاد اشتغال استان صورت گرفته است اما در مقابل بيكاران همه مديران وظيفه دارند كه با تلاش بيشتري كار كنند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان با بیان اینکه مجموعه مدیریت فعلی استان وارث نرخ بالایی از بیکاری هستند که از سال های گذشته نیز وجود داشته است، اظهار داشت: امروز بیشترین گلایه مردم از بیکاری است و در ملاقات هایی که با اقشار مختلف دارم بیشترین تقاضاها در خصوص پیدا کردن شغل است، این موضوع نشان می دهد هنوز راه زیادی برای غلبه بر این معضل داریم.

وي ادامه داد: در ملاقات عمومي كه با مردم دارم در برخورد با افراد بيكار تلاش مي كنم كه از فرصت براي اشتغال اين افراد استفاده كنم و مديران استان هم بايد با همين روحيه و تلاش، همكاري مناسبي براي اشتغال جوانان داشته باشند.

وي با بيان اينكه مديران در برخورد با بيكاران نبايد بي تفاوت باشند، گفت: حداقل کاری که مدیران استان می توانند انجام دهند این است که در نقش یک مشاور امین ظاهر شده و افراد جویای کار را برای پیدا کردن شغل یاری کنند و در برخورد با اين افراد نگويند كه هيچ كاري از دست ما نمي آيد زيرا با مشاوره و راهنمايي درست مي توانند افراد بيكار را به سمت كارآفريني هدايت كنند.

استاندار كرمانشاه گفت: همچنین مدیران دستگاه های اجرایی باید کارشناسان و کارمندان خود را برای راهنمایی دقیق افراد جویای کار توجیه کنند تا به بهانه ای واهی و یا از روی بی اطلاعی دست رد به سینه این افراد زده نشود.

وي با بيان اينكه روند اشتغال در دو سال گذشته خوب بوده است،  ادامه داد: در دو سال گذشته اقدامات و برنامه هاي خوبي براي ايجاد اشتغال جوانان انجام شده اما در مقابل بيكاران همه مديران مسئوليت و وظيفه دارند كه با تلاش بيشتري كار كنند.

وي تصريح كرد: در كرمانشاه مجالي براي فرصت سوزي در بحث اشتغال نداريم و فرصت سوزي به نوعي حق الناس است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.