• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
3

۳۶۰ کیلو تریاک در کرمانشاه کشف شد

  • کد خبر : 8965
  • 12 دی 1398 - 10:41
۳۶۰ کیلو تریاک در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۳۶۰ کیلوگرم تریاک در ورودی شهر کرمانشاه کشف شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی از فعالیت یک باند تهیه […]

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۳۶۰ کیلوگرم تریاک در ورودی شهر کرمانشاه کشف شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مطلع شدند.
وی افزود: با انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد این باند ۳ نفره قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استان های جنوبی کشور به شهر کرمانشاه جهت توزیع را دارند که توقیف محموله در دستور کار قرار گرفت.
سردار جاویدان ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس همدان شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان را انجام و طی فرصتی مناسب در ورودی شهر کرمانشاه پس از مدتی تعقیب نامحسوس نسبت به توقیف ۳ دستگاه خودروی متعلق به آنها اقدام کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی از این خودروها، ۳۶۰ کیلوگرم تریاک کشف و هر ۳ عضو باند نیز دستگیر شدند.
کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در استان کرمانشاه
وی در ادامه از کشف ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین، مرفین، گارس، حشیش، شیشه و … در استان تا پایان آذر خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که یک هزار و ۸۶۲ کیلوگرم بود ۱۸ درصد رشد نشان می دهد.
سردار جاویدان همچنین از دستگیری ۵ هزار و ۴۴۰ نفر در حوزه مواد مخدر خبر داد و گفت: در ۹ ماه سپری شده از سال جاری ۲۳ باند تهیه و توزیع نیز شناسایی و منهدم شده اند.
فرمانده انتظامی استان در پایان، مبارزه با باندهای تهیه و توزیع و قاچاقچیان مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه برشمرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.