• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

حمایت استاندار از عملکرد شهردار کرمانشاه

  • کد خبر : 8941
  • 10 دی 1398 - 23:28
حمایت استاندار از  عملکرد شهردار کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور طلوعی به عنوان شهردار کرمانشاه گفت: حضور دکتر طلوعی برای شهر کرمانشاه یک فرصت است. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه جلسه ی بررسی مشکلات شهرک های حاشیه نشین و آخرین وضعیت پروژه فیروزه با حضورمهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه،دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه و مدیران دستگاه های اجرایی […]

استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور طلوعی به عنوان شهردار کرمانشاه گفت: حضور دکتر طلوعی برای شهر کرمانشاه یک فرصت است.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه جلسه ی بررسی مشکلات شهرک های حاشیه نشین و آخرین وضعیت پروژه فیروزه با حضورمهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه،دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه و مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی برگزار شد.
بر اساس این گزارش مهندس بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به فعالیت و عملکرد شهرداری کرمانشاه در مناطق و شهرک های حاشیه نشین این شهر گفت: حضور دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه برای این شهر یک فرصت است.وی تاکیدکرد: توجه به مباحث و مشکلات شهرکهای حاشیه نشین وارتقاءسطح خدمات به شهروندان یکی از اولویتهای اصلی مدیریت شهری است.
مهندس بازوند از شهردار کرمانشاه به عنوان مدیری سخت کوش و پرتلاش یاد کرد و گفت: روزی برسد که از خدمات ارزنده وی یاد کنیم ومن به جرأت می توانم بگویم که شهرداری با جدیت و توانمندی دکتر طلوعی ندیده ام.
مهندس بازوند با تقدیر و تشکر از شهردارکرمانشاه و مجموعه مدیریت شهری برای توجه به حل معضلات مناطق حاشیه شهر با یادآوری مشکلات شهرک دولت آباد گفت: توجه به مشکلات شهرک‌های حاشیه نشین، یکی از اولویت‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان باید باشد.
وی ادامه داد: با اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار جهت بهسازی در رفع مشکلات معابر شهرک دولت آباد و بررسی مسائل فراروی رفاه شهروندان، توسعه اماکن آموزشی فرهنگی و ورزشی در این شهرک در دستور کار قرار گرفته است.
استاندار کرمانشاه گفت: همچنین با توجه به شرایطی که برای پاساژ تجاری فیروزه و مشکلات اقتصادی که برای مجموعه مدیریت شهری طی سالهای گذشته به وجود آمده باید وضعیت این پروژه بررسی و سریعا رفع مشکلات مالی و اجرایی آن با فوریت در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8941

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.