• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

۱۰ درصد تخفیف ویژه همشهریان خوش حساب در پرداخت به موقع عوارض

  • کد خبر : 8893
  • 08 دی 1398 - 12:39
۱۰ درصد تخفیف ویژه همشهریان خوش حساب در پرداخت به موقع عوارض

مدیرکل اداره درآمد شهرداری کرمانشاه در خصوص فصل تخفیفات شهرداری اظهار داشت: سه ماه ‌پایانی هر سال برای شهرداری فصل درآمد به حساب می‌آید که در این سه ماه شهرداری برای رفاه حال شهروندان تخفیفات ویژه‌ای در نظر می‌گیرد. به گزارش میلکان آنلاین،ناصر حمیدی با اشاره به سال شروع اخذ عوارض نوسازی که طرحی ملی […]

مدیرکل اداره درآمد شهرداری کرمانشاه در خصوص فصل تخفیفات شهرداری اظهار داشت: سه ماه ‌پایانی هر سال برای شهرداری فصل درآمد به حساب می‌آید که در این سه ماه شهرداری برای رفاه حال شهروندان تخفیفات ویژه‌ای در نظر می‌گیرد.

به گزارش میلکان آنلاین،ناصر حمیدی با اشاره به سال شروع اخذ عوارض نوسازی که طرحی ملی به حساب می‌آید افزود: از سال ۱۳۴۹ بر اساس پایه و اساس محله‌ای و منطقه‌ای از شهروندان عوارض نوسازی اخذ شده که بعد از گذشت سال‌ها این عوارض در راستای خدمت‌رسانی درست به شهروندان اخذ می‌شود.

مدیرکل اداره درآمد شهرداری با اشاره به تخفیف پرداخت به موقع عوارض سالیانه گفت: بر اساس ماده ۲ قانون عمران و نوسازی شهری که در سال ۱۳۴۷ به تصویب رسیده ، مالکینی که در موعد مقرر برای اخذ عوارض نوسازی اقدام نمایند ۱۰ درصد تخفیف داده می‌شود و در صورت عدم پرداخت به صورت ماهیانه ۹درصد به مبلغ اصلی عوارض جریمه تعلق می‌گیرد.

حمیدی ادامه داد: عوارض‌های دیگری مانند خودرو،فرسوده، قطع اشجار، خدمات پسماند و کسب و پیشه اخذ می‌شود که پرداخت همه آنها در موعد مقرر ضروری است و قطعا باعث خیر و منفعت برای خود شهروندان خواهد بود.

وی با اشاره به اخذ ملی عوارض خودرو اظهار داشت: مالکین خودروهای شخصی و دولتی نیز سالیانه با در دست داشتن سند خودرو باید نسبت به پرداخت عوارض سالیانه خودرو به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و در غیراین‌صورت ماهیانه با ۲درصد جریمه دیرکرد مواجه خواهند شد.

حمیدی  در ادامه افزود: مالکینی که قصد قطع اشجار در ملک خود یا خارج آن را دارند با مراجعه به شهرداری منطقه مورد نظر مجوز لازم را اخذ نمایند و در غیراین‌صورت با جریمه‌های سنگین رو به رو خواهند شد.

وی با اشاره به یکی دیگر از عوارض‌های لازم شهروندی افزود: پرداخت به موقع عوارض پسماند به نفع خود شهروندان است و خدمت‌رسانی را با کیفیت بالاتری فراهم می کند.

ناصر حمیدی در پایان افزود: کسبه محترم هرساله در سه ماهه پایانی سال می‌توانند جهت پرداخت عوارض کسب و پیشه خود اقدام نمایند و از ۵ درصد تخفیف خوش‌حسابی بهره‌مندوند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8893

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.