• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
معاون پژوهشی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع):

مقالات و پایان‌نامه‌های دانشجویی حمایت می‌شوند

  • کد خبر : 8871
  • 04 دی 1398 - 19:29
مقالات و پایان‌نامه‌های دانشجویی حمایت می‌شوند

معاون پژوهشی و انتشارات بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: از مقالات و پایان نامه‌های دانشجویی در قالب کتاب و تبدیل به اثر ماندگار حمایت می‌شود. علیرضا کریم دادیان در آئین پایانی همایش علمی-پژوهشی امام رضا (ع) و دفاع مقدس، اظهار داشت: بنیاد امام رضا (ع) طی ۱۷ سال اخیر برنامه‌های مختلفی به منظور اشاعه فرهنگ […]

معاون پژوهشی و انتشارات بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: از مقالات و پایان نامه‌های دانشجویی در قالب کتاب و تبدیل به اثر ماندگار حمایت می‌شود.

علیرضا کریم دادیان در آئین پایانی همایش علمی-پژوهشی امام رضا (ع) و دفاع مقدس، اظهار داشت: بنیاد امام رضا (ع) طی ۱۷ سال اخیر برنامه‌های مختلفی به منظور اشاعه فرهنگ رضوی در سطح استان‌ها داشته است و در دو سال اخیر نیز درصدد کیفی سازی جشنواره برآمده است.

وی افزود: در حال حاضر در سه استان اردبیل، اراک و کرمانشاه کارهای پژوهشی انجام می‌شود.

معاون پژوهشی و انتشارات بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) بیان کرد: در اردبیل طی پنج سال اخیر همایشی با موضوع منتظران رضوی که سبب گفتگوی ادیان و مذاهب شده، برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در بنیاد بین المللی امام رضا (ع) یک بانک اطلاعات رضوی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: در اراک و کرمانشاه هم همایش‌های پژوهشی برگزار می‌شود که استان کرمانشاه از ابتدای کار با موضوعات پژوهشی وارد عرصه شد.

کریم دادیان با اعلام آمادگی حمایت از مقالات در این مقوله بیان داشت: از پایان نامه‌های دانشجویی هم با چاپ آنها در قالب کتاب و تبدیل به اثر ماندگار حمایت می‌شود.

معاون پژوهشی و انتشارات بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: همچنین درصدد اجرای برنامه‌های مختلفی در سطح استان‌های کشور هستیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.