• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

نباید از ظرفیت راه آهن در زمینه حمل بار غافل شویم

  • کد خبر : 8802
  • 01 دی 1398 - 9:10
نباید از ظرفیت راه آهن در زمینه حمل بار غافل شویم

پنجاه و چهارمین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی کرمانشاه برگزار شد و رئیس اتاق کرمانشاه در این جلسه بر لزوم استفاده از ظرفیت حمل بار راه‌آهن کرمانشاه تاکید کرد. به گزارش میلکان  آنلاین ، کیوان کاشفی در این جلسه با بیان اینکه زحمات زیادی برای رسیدن راه‌آهن به کرمانشاه انجام شد، گفت: نباید […]

پنجاه و چهارمین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی کرمانشاه برگزار شد و رئیس اتاق کرمانشاه در این جلسه بر لزوم استفاده از ظرفیت حمل بار راه‌آهن کرمانشاه تاکید کرد.

به گزارش میلکان  آنلاین ، کیوان کاشفی در این جلسه با بیان اینکه زحمات زیادی برای رسیدن راه‌آهن به کرمانشاه انجام شد، گفت: نباید از این ظرفیت در زمینه حمل بار غافل شویم

وی ادامه داد: صنعت کشتیرانی از ارزانترین و ایمن‌ترین ناوگان حمل و نقل در کشور است که بسیاری از مشکلات و بحران‌های حمل‌ونقل زمینی را هم ندارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه راه‌آهن کرمانشاه ظرفیت احداث ایستگاه باری در سه نقطه را دارد، یادآور شد: منطقه پل چهر به دلیل استقرار صنایع پتروشیمی استان از مهمترین این نقاط است.

به گفته کاشفی، در منطقه شهرک صنعتی فرامان نیز امکان احداث یک ایستگاه وجود دارد که نیاز سه شهرک صنعتی فرامان، بیستون و زاگرس را پوشش دهد.

وی عنوان کرد: در منطقه ماهیدشت نیز به دلیل وجود کارخانه‌های سیمان سامان و کشت و صنعت ماهیدشت ظرفیت ایجاد ایستگاه باری وجود دارد اما راه‌ آن مقداری از خط اصلی دور است.

وی همچنین خواستار برقراری خطوط آنتنی راه‌آهن برای واحدهای تولیدی استان شد و اضافه کرد: صاحبان صنایع نیز راضی هستند در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند.

رئیس اتاق کرمانشاه در ادامه از مشکلاتی که درخواست‌های متعدد کارگران برای سخت و زیان‌آور محسوب شدن مشاغل ایجاد کرد هم یاد کرد که به معضلی برای کارآفرینان تبدیل شده است.متاسفانه بیش از ۸۰ درصدی که در این زمینه درخواست می‌دهند حکم می‌گیرند و این امر هزینه زیادی را به کارفرمایان تحمیل می‌کند.

وی خواستار توجه به نظرات کارفرمایان در این زمینه شد و اضافه کرد: در جلسات قبلی مصوباتی در این زمینه داشتیم که اجرایی نشده است.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.