• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه

طرح جامع اربعین خدمات رسانی به زائران را ارتقا می دهد

  • کد خبر : 8764
  • 28 آذر 1398 - 9:04
طرح جامع اربعین خدمات رسانی به زائران را ارتقا می دهد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به لحاظ شرایط و برنامه های استان در طرح تفضیلی اربعین تاکید کرد: با تهیه طرح جامع تفضیلی اربعین استان کرمانشاه، خدمات رسانی به زائران ارتقا می یابد. به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه ستاد اربعین استان که به بررسی طرح تفضیلی […]

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به لحاظ شرایط و برنامه های استان در طرح تفضیلی اربعین تاکید کرد: با تهیه طرح جامع تفضیلی اربعین استان کرمانشاه، خدمات رسانی به زائران ارتقا می یابد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه ستاد اربعین استان که به بررسی طرح تفضیلی اربعین اختصاص داشت گفت: کار کمیته های ستاد اربعین استان برای سال ۹۹، از روز آخر اربعین ۹۸ آغاز شده و در فرصت باقی مانده می طلبد که کارها آسیب شناسی شده و نواقص و ضعف ها بر طرف شود.

جانشین استاندار کرمانشاه در ستاد اربعین استان همچنین با تاکید بر اینکه محل های حادثه خیز در مسیر قصر شیرین شناسایی و رفع شود تصریح کرد: گاز کشی به خسروی به طور ویژه دنبال شود و مسئولیت گاز رسانی به خسروی با اداره گاز استان خواهد بود.

الهی تبار با بیان اینکه قرار گاه اربعین کارهای اجرایی خود را با سازو کار سابق دنبال کند افزود: البته رفع برخی مسائل مانند تعریض گردنه پاطاق یا مسائل برون مرزی نیاز به اقدام و تصمیم گیری ملی دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندارکرمانشاه در ادامه گفت:  امسال سیستم اطلاع رسانی بسیار خوب عمل کرد و  بیش از سه میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند تحت پوشش شبکه پیامکی قرار گرفتند که آنها را هدایت می کرد.

الهی تبار همچنین  با اشاره به برخی محدودیت ها در سفر اربعین خاطرنشان کرد: سیاست کشور کوتاه شدن مدت حضور زائران در عراق و انجام زیارت در حد یک تا دو روز است.

وی افزود: در مرز خسروی  نیز  محدودیت زمان و فضا وجود دارد که باید بر اساس تدبیر و برنامه ریزی  شده و در طرح جامع اربعین نیز لحاظ شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8764

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.