• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2
استاندار كرمانشاه:

براي كاهش تلفات جاده اي به راهبرد جديد نياز داريم

  • کد خبر : 8762
  • 28 آذر 1398 - 9:04
براي كاهش تلفات جاده اي به راهبرد جديد نياز داريم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به لحاظ شرایط و برنامه های استان در طرح تفضیلی اربعین تاکید کرد: با تهیه طرح جامع تفضیلی اربعین استان کرمانشاه، خدمات رسانی به زائران ارتقا می یابد. به گزارش میلکان آنلاین؛  هوشنگ بازوند امروز در جلسه كميسيون حمل و نقل و ايمني جاده ها، تصريح […]

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به لحاظ شرایط و برنامه های استان در طرح تفضیلی اربعین تاکید کرد: با تهیه طرح جامع تفضیلی اربعین استان کرمانشاه، خدمات رسانی به زائران ارتقا می یابد.

به گزارش میلکان آنلاین؛  هوشنگ بازوند امروز در جلسه كميسيون حمل و نقل و ايمني جاده ها، تصريح كرد: بايد با دقت كافي علل و عوامل تلفات جاده اي در استان مشخص شود و مديريت جاده اي، زيرساخت ها، حضور به موقع پليس و ديگر عوامل مورد بررسي قرار گيرد.

وي تصريح كرد: اگر برخي رانندگان با افزايش سرعت رعايت مسائل راهنمايي و رانندگي را نمي كنند يا اينكه زيرساخت ها مناسب نيست ضرورت دارد اين عوامل در كنار ديگر عوامل موثر در تلفات درون شهري و برون شهري با جديت مورد بررسي قرار گيرد.

بازوند با بيان اينكه لازمه كاهش تلفات جاده اي توجه به فرهنگ سازي از سوي دستگاه هاي مختلف است، گفت: براي فرهنگ سازي در كاهش كاهش تلفات جاده اي بايد به صداوسيما و رسانه ها توجه ويژه شود و شركت هاي بيمه به جاي اينكه هزينه هاي بسياري را براي جبران خسارت پرداخت مي كنند، با ارائه راهكار مي توانند اين هزينه ها را در فرهنگ سازي و همكاري با صداوسيما در ساخت انيميشن و غيره بكار گيرند.

وی تاكيد كرد: يكي از مصوبات اين جلسه بايد در راستاي ملزم ساختن بيمه ها در توجه به فرهنگ سازي براي تسهيل در امور ترافيكي باشد و اين موضوع به مديران بيمه ها در تهران نيز اعلام شود.

مهندس بازوند بيان داشت: در تلفات جاده اي با توجه به اينكه سرپرست خانواده يا عضوي از خانواده جان خود را از دست مي دهد و با كشته شدن نفري از خانواده در اصل يك خانواده از بين مي رود لذا همه دستگاه ها در راستاي فرهنگ سازي و بكارگيري راهكارها و برنامه هاي جديد وظيفة مهمي به عهده دارند.

استاندار كرمانشاه در ادامه با اشاره به تلفات جاده اي درون شهري نيز گفت: شهرداري براي كاهش اين تلفات بايد با قاطعيت و برنامه ريزي جامع تري وارد عمل شود و در اين زمينه نياز به راهبردهاي جديد داريم.

وي همچنين با تاكيد بر استفاده از فكر و ايده افراد متخصص براي كاهش تلفات جاده اي و تسهيل در امور ترافيك خاطرنشان ساخت: ضرورت دارد كه برنامه اي براي تهيه ابزاري قويتر و كارسازتر جهت مانع سرعت براي افرادي كه به اصول راهنمايي و رانندگي توجه نمي كنند، تدوين شود.

مهندس بازوند بيان داشت: براي كاهش تلفات جاده اي درون شهري و برون شهري به راهبردهاي جديد نياز داريم و به همين منظور جلسات اين كميسيون هر شنبه در استانداري تشكيل خواهد شد و به اين جهت اينكه جان مردم براي ما بسيار ارزش دارد لذا نسبت به اين موضوع بي تفاوت نخواهيم بود و مديران دستگاه هاي عضو وظيفه دارند با برنامه و راهكار در اين جلسات حضور پيدا كنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8762

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.