• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

کمک یک هزار میلیاردی کلینیک های دانشگاه علوم پزشکی به کرمانشاهی‌ها

  • کد خبر : 8704
  • 22 آذر 1398 - 20:26
کمک یک هزار میلیاردی کلینیک های دانشگاه علوم پزشکی به کرمانشاهی‌ها

کلینیک های دانشگاه علوم پزشکی در استان، ماهیانه بیش از ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و سالانه حدود ۱۰۴ میلیارد تومان به اقتصاد خانواده های کرمانشاهی کمک می کنند. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطلب گفت : در این کلینیک ها که با هدف ارائه […]

کلینیک های دانشگاه علوم پزشکی در استان، ماهیانه بیش از ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و سالانه حدود ۱۰۴ میلیارد تومان به اقتصاد خانواده های کرمانشاهی کمک می کنند.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطلب گفت : در این کلینیک ها که با هدف ارائه خدمات با تعرفه دولتی و بهره از اساتید عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان شهرستانها فعالیت می نمایند ، پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف پزشکی ، بیماران را ویزیت نموده و خدمات پاراکلینیکی گوناگون از جمله آندوسکوپی ، کولونوسکوپی ، سونوگرافی ، ماموگرافی ، رادیولوژی،  فیزیوتراپی ، نوار مغز ، عصب وعضله و …..به مراجعان ارائه می نمایند.

دکتر محمودرضا مرادی گفت : حدود ۴۶۰ متخصص و فوق تخصص ماهانه بیش از ۲۰۷ هزار ویزیت را برای مراجعه کنندگان در این کلینیک ها انجام می دهند و علی رغم اینکه این عزیزان در سراسر استان و شهرستان های دور از مرکز خدمت کرده و با تاخیر زیاد حق زحمت خود را دریافت می کنند، اما این حجم عظیم خدمت را ارائه می نمایند که واقعا شایسته تقدیر است.

پروفسور مرادی ضمن مقایسه ارائه خدمات در بخش دولتی و خصوصی گفت : مبالغ پرداخت شده بابت ویزیت پزشکان متخصص و فوق تخصص یک هشتم بخش خصوصی است به گونه ای که باتوجه انجام میانگین ۲۰۷ هزار مورد ویزیت ماهانه ، این کلینیک ها  فقط از محل ویزیت بیش از ۷۳ میلیارد ریال در ماه به اقتصاد خانواده های کرمانشاهی و مراجعه کنندگان از سایر استانهای اطراف کمک کرده اند.

این استاد دانشگاه با اعلام اینکه خدمات تشخیصی و‌ درمانی در کلینیک های دانشگاه علوم‌پزشکی در مقایسه با بخش خصوصی ماهانه حدود ۱۳ میلیارد ریال به اقتصاد خانواده ها  کمک کرده است افزود :  در مجموع کلینیک های دانشگاهی در استان سالانه رقمی بیش از ۱۰۰۰میلیارد ریال به اقتصاد هم استانی ها کمک کرده اند.

دکتر مرادی گفت : پزشکان از این تعداد افراد مراجعه کننده به کلینیک ها ، بیمارانی را که نیاز به بستری داشته باشند ، در بیمارستان های دولتی وابسته به وزارت بهداشت بستری و ‌مداوا می کنند و با توجه به تعرفه های کم خدمات در این بیمارستانها ، از نظر پرداختی از جیب مردم و کمک به اقتصاد خانواده ها نقش بسیار حایز اهمیتی را دارد و علاوه بر آن کمک موثری هم به آموزش پزشکی میکنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.