• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

اجرای آرزوهای بافتنی در کرمانشاه

  • کد خبر : 8666
  • 19 آذر 1398 - 12:58
اجرای آرزوهای بافتنی در کرمانشاه

نمایش «آرزوهای بافتنی» به کارگردانی هادی لایقی ویژه گروه‌های سنی خردسال و کودک روایتگر داستان چند کلاف نخ است که با خشکسالی مواجه هستند. به گزارش خبرنگار میلکان ، «آرزوهای بافتنی» کاری از واحد تولید تئاتر کانون پرورش فکری در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری واقع در پارک معلم از ۵ لغایت ۲۵ […]

نمایش «آرزوهای بافتنی» به کارگردانی هادی لایقی ویژه گروه‌های سنی خردسال و کودک روایتگر داستان چند کلاف نخ است که با خشکسالی مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار میلکان ، «آرزوهای بافتنی» کاری از واحد تولید تئاتر کانون پرورش فکری در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری واقع در پارک معلم از ۵ لغایت ۲۵ آذرماه روی صحنه است.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت: ساخت تمام نقش‌های این نمایش روی تابلوی نمایش و با همراهی لحظه به لحظه تماشاگران‌انجام می‌شود، که تجربه ای دل‌نشین و مفرح از انجام نمایش مشارکتی است.

وی افزود: همدلی، دوستی، گذشت و همکاری شخصیت‌ها از شاخصه‌های این نمایش است که با ترانه‌های شاد و مفهومی همراه می‌شود.

«هادی لایقی» کارگردان این نمایش گفت: نمایش «آرزوهای بافتنی» شامل مفاهیم آموزشی نسبت به اهمیت آب در زندگی امروزی و همچنین، توجه به طبیعت و محیط زیست است.

این مربی هنری کانون استان کرمانشاه  افزود: نمایش «آرزوهای بافتنی» در سال‌های گذشته در شهر همدان و با بازیگران همدانی حدود یکصد و سی اجرا داشته و در دوسال متوالی در بخش اجراهای ویژه شهرستان‌های جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان، در شهرهای اسدآباد و بهار به روی صحنه رفته است.این نمایش، در سال ۱۳۹۸ با بازیگران جوان کرمانشاهی و دیگر عوامل جدید آماده نمایش شده است.

لایقی توضیح داد:این نمایش در استان تهران با کارگردانی لاله مالمیر به شکل دیگر با بازیگران کمتر و عروسکان بیشتر روی صحنه می رود. نویسنده این نمایش فرهاد اسماعیلی و بازیگران «راحله حمزه، رویا خلج‌خانی، پرستو قیطرانی، زهرا یوسفی، حامد رحمانپور،…» می‌باشند.

وی در مورد شیوه نمایش گفت :شیوه اجرای این نمایش تلفیقی و به صورت صحنه‌ای و عروسکی و با استفاده از تکنیک میله‌ای اجرا می‌شود. و‌عوامل و بازیگران نمایش در حدود دوماه،  در مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کرمانشاه تمرین داشته‌اند.

لایقی مژده اجرای چند نمایش دیگر نیز به کودکان کرمانشاهی داد و گفت : مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برای ماه‌های آینده نمایش‌های:‌«کچل و خورشید»، «فرشته زمین»، «چهارصندوق شادی»، و…را در نوبت اکران دارد.

مدیران مدارس، مهدهای کودک و کلیه خانواده‌های علاقه‌مند می‌توانند برای خرید بلیط به نشانی: کرمانشاه، فرهنگیان فاز یک، انتهای پارک معلم مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۸۲۲۷۴۴۴ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.