• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

توصیه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه درباره تبلیغات مجازی و میلیاردی انتخابات

  • کد خبر : 8648
  • 19 آذر 1398 - 18:22
توصیه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه درباره تبلیغات مجازی و میلیاردی انتخابات

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه درباره هزینه‌های میلیاردی تبلیغات انتخاباتی گفت: ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان به صورت مرتب فضای انتخابات را رصد می‌کند و هر عامل یا عواملی که به فرآیند برگزاری انتخابات سالم و پرشور لطمه بزند، از نظر ما پذیرفته نیست. به گزارش میلکان آنلاین؛توسلی زاده روز شنبه در حاشیه بازدید […]

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه درباره هزینه‌های میلیاردی تبلیغات انتخاباتی گفت: ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان به صورت مرتب فضای انتخابات را رصد می‌کند و هر عامل یا عواملی که به فرآیند برگزاری انتخابات سالم و پرشور لطمه بزند، از نظر ما پذیرفته نیست.

به گزارش میلکان آنلاین؛توسلی زاده روز شنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه افزود: نامزدها نباید بدون دلیل هزینه کنند و همه دستگاه های امنیتی، نظامی، شورای نگهبان و دستگاه‌های اجرایی در زمینه برگزاری انتخابات سالم پای کار هستند.

وی اظهار داشت: ما به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم و تحقق انتخاب و تشخیص مردم هستیم و به هیچ عنوان تقلب، ارتکاب جرم و تضییع حق دیگران در روند برگزاری انتخابات پذیرفته نیست.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه درباره تبلیغات زودهنگام انتخاباتی به ویژه در فضای مجازی گفت: به همه داوطلبان ورود به مجلس توصیه می کنم که در فضای مجازی حرمت و حقوق سایر کاندیداها را حفظ و تنها توانایی های خود را مطرح کنند.

وی تاکید کرد که با هرگونه تخریب و تهمت به سایر داوطلبان ورود به مجلس برخورد می‌کنیم.

توسلی زاده درباره راه اندازی کارناوالهای تبلیغاتی در سطح شهر نیز گفت: دستگاه قضایی با اقدامات خلاف قانون نامزدهای انتخاباتی، برخورد قانونی می کند.

وی به داوطلبان انتخابات توصیه کرد: کسانی که در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی صاحب نظر هستند و می توانند به قانون گذاری توسعه گرا کمک کنند، در میدان رقابت های انتخاباتی بمانند.

رییس کل دادگستری با بیان اینکه روند ثبت نام نامزدهای انتخابات در ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه به خوبی و به صورت قانونمند انجام می شود، گفت: فرماندار کرمانشاه تجربیات خوبی در برگزاری انتخابات مختلف دارد و مدیریت ایشان در مرحله ثبت نام داوطلبان رضایتمند است

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8648

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.