• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

نقش سلامت روان دانش‌آموزان در کاهش آسیب‌های اجتماعی حیاتی است

  • کد خبر : 8590
  • 13 آذر 1398 - 6:50
نقش سلامت روان دانش‌آموزان در کاهش آسیب‌های اجتماعی حیاتی است

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: نقش سلامت روان دانش‌آموزان در کاهش آسیب‌های اجتماعی حیاتی است. به گزارش میلکان آنلاین، علیرضا کاظمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آسیب‌های روانی یکی از معضلات جامعه است و باید ما به‌عنوان متولیان حوزه تعلیم و تربیت تمام سعی خورد را […]

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: نقش سلامت روان دانش‌آموزان در کاهش آسیب‌های اجتماعی حیاتی است.

به گزارش میلکان آنلاین، علیرضا کاظمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آسیب‌های روانی یکی از معضلات جامعه است و باید ما به‌عنوان متولیان حوزه تعلیم و تربیت تمام سعی خورد را به‌کار گیریم تا تاثیر آسیب‌ها را کمتر کنیم چرا که هرچقدر سلامت روان دانش‌آموزان ارتقا پیدا کند، آسیب‌های اجتماعی کمتر خواهد شد.

وی به آزمون‌های غربالگری اشاره کرد و افزود: ۳میلیون دانش‌آموز در این رابطه مورد سنجش قرار گرفتند و سعی بر این است که در حیطه گسترده‌تری آن را به انجام برسانیم.

کاظمی اظهار داشت: آموزش و پرورش یک فرا دستگاه است و برای دستیابی به اهداف بالادستی نیازمند حمایت دستگاه‌های دیگر می‌باشد.

در ادامه معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه نیز از طرح نماد به عنوان یکی از طرح‌های موثر آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: اجرای این طرح می‌تواند در کاهش بروز آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه نقش به‌سزایی داشته باشد.

الهی‌تبار افزود: طرح نماد برای اجرای مطلوب در استان نیاز به بومی‌سازی دارد و استانداری کرمانشاه حمایت‌های خود را از متولیان این طرح به‌ویژه آموزش و پرورش اعلام می‌دارد.

مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در جریان سفر معاون وزیر به استان اعتباراتی برای کانون‌های فرهنگی تربیتی، مدارس در معرض آسیب‌های اجتماعی، تجهیز کتاب‌خانه‌های مدارس و نیز امور پرورشی مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به این‌که طرح نماد حائز اهمیت زیادی است و در تمهید سیاست‌های آموزش و پرورش استان مورد توجه قرار می‌گیرد، افزود: امیدواریم با اجرای مطلوب این طرح شاهد کاهش جلوه نمایی آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه و استان باشیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.