• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه:

جمع آوری سنتی زباله موجب حذف پدیده زباله‌گردی خواهد شد

  • کد خبر : 8308
  • 04 آبان 1398 - 10:56
جمع آوری سنتی زباله موجب حذف پدیده زباله‌گردی خواهد شد

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از اجرای پروژه جمع آوری زباله به صورت سنتی و دستی به صورت پایلوت در منطقه شش شهرداری کرمانشاه خبر داد. مهندس خسرو عیساییان در گفتگو با خبرنگار میلکان آنلاین هدف از اجرای این طرح را با توجه به مشکلات موجود، از بین بردن شیرابه ،حذف بوی نا مطبوع آن […]

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از اجرای پروژه جمع آوری زباله به صورت سنتی و دستی به صورت پایلوت در منطقه شش شهرداری کرمانشاه خبر داد.
مهندس خسرو عیساییان در گفتگو با خبرنگار میلکان آنلاین هدف از اجرای این طرح را با توجه به مشکلات موجود، از بین بردن شیرابه ،حذف بوی نا مطبوع آن وحذف پدیده زشت و معضل اجتماعی زباله گردها عنوان کرد و گفت: با حذف مخازن و عدم انباشت زباله در محلات دست زباله‌گردها از این مخازن کوتاه خواهد شد و دیگر شاهد حضور این افراد در محلات نخواهیم بود.
وی افزود: به اهالی محلاتی که در این طرح با ما همکاری خواهند کرد زمان جمع آوری زباله و بیرون آوردن زباله توسط اهالی اطلاع رسانی خواهد شد که در موعد مقرر اقدام به قرار دان زباله خارج از منزل در کیسه‌های پلاستیکی کنند.
معاون شهردار کرمانشاه اقداماتی که برای اطلاع رسانی این طرح مد نظر است راشامل تهیه و نصب بنر توسط شهرداری در سطح منطقه و هماهنگی روابط عمومی شهرداری در پخش تیزرهای تبلیغاتی ظرف چند روز آینده عنوان و خاطر نشان ساخت: رسانه ها یکی از بازوهای توانمند در هرچه بهتر اجرا شدن این طرح هستند.
وی تصریح کرد: اطلاع رسانی به اهالی محله به عنوان جامعه هدف را به شکلهای مختلف در دستور کار داریم و از ظرفیت‌ مساجد ، فرهنگسراها، مدارس و دیگر گروه‌های مرجع غافل نخواهیم بود.
عیساییان گفت: برای ماه اول طرح، کیسه زباله مناسب را در اختیار اهالی قرار خواهیم داد که زباله را ساعت ۹ شب درب منزل قرار دهند.
وی تاکید کرد: با حذف تدریجی مخازن زباله در سطح منطقه و موفقیت، طرح را به کل شهر تعمیم خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8308

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.