• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

حراج پالایشگاه کرمانشاه به نرخ زمین دیم

  • کد خبر : 812
  • 25 دی 1395 - 15:35

سازمان خصوصی سازی بدون در نظر گرفتن موقعیت پالایشگاه ، تجهیزات ، مواد تولیدی و حتی ماشین آلات این پالایشگاه را به قیمت زمین دیم روستا به فروش رسانده است. نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با میلکان گفت: سازمان خصوصی سازی بدون در نظر شرایط اجتماعی اقتصادی استان  ،پالایشگاه کرمانشاه را […]

سازمان خصوصی سازی بدون در نظر گرفتن موقعیت پالایشگاه ، تجهیزات ، مواد تولیدی و حتی ماشین آلات این پالایشگاه را به قیمت زمین دیم روستا به فروش رسانده است.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با میلکان گفت: سازمان خصوصی سازی بدون در نظر شرایط اجتماعی اقتصادی استان  ،پالایشگاه کرمانشاه را به یک شرکت ورشکسته غیر تخصصی فروخته است .
احمد صفری تصریح کرد: زمین پالایشگاه کرمانشاه در بهترین نقطه این شهر قرار دارد و اگر فقط زمین ۹۰ هکتاری آنرا بخواهیم بفروشیم خیلی بیشتر از این مبلغی می باشد که‌ نرخ کارشناسی این پالایشگاه مزایده آن می باشد.
وی بیان داشت: مزایده شرکت بزرگ بدون اطلاع و نظارت سازمانهای بازرسی ، اطلاعات و مسئولان استان برگزار شده است.
صفری با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان در نامه ای به رییس جمهور ، رییس سازمان خصوصی سازی، وزیر اطلاعات و دیگر مسئولان خواستار توقف این مزایده شدند .
وی تاکید کرد: این پالایشگاه با تاسیسات و تجهیزاتی که دارد فقط با رانت می تواند با این قیمت به فروش برسد .
پالایشگاه کرمانشاه با شرایط ویژه پرداخت ۱۰ درصد، ۲ سال تنفس و اقساط بلند مدت از همان سود دوسال کل هزینه مزایده شده را کسب خواهد کرد.فقط یکی از محصولات این پالایشگاه معادل ۲۵۰ کیلوگرم طلای سفید است .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=812

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.