• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
به همت بهزیستی و با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام گرفت

اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر به مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه

  • کد خبر : 8107
  • 16 مهر 1398 - 6:05
اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر به مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه

  به همت بهزیستی استان کرمانشاه و با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، ۱۰۰ دستگاه ویلچر به مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه اهدا شد. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، آئین اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه  ۱۵ مهرماه به همت بهزیستی و ستاد فرمان اجرایی امام خمینی(ره) با حضور مدیرعامل […]

 

به همت بهزیستی استان کرمانشاه و با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، ۱۰۰ دستگاه ویلچر به مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، آئین اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه  ۱۵ مهرماه به همت بهزیستی و ستاد فرمان اجرایی امام خمینی(ره) با حضور مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و جمعی دیگر از مسئولان در محل مجتمع فرهنگی آموزشی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد.

دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: در استان کرمانشاه بیش از ۳۸ هزار معلول داریم که از این تعداد بیش از ۱۵ هزار نفر معلول جسمی حرکتی هستند.

وی در ادامه از وجود یک هزار معلول جسمی حرکتی پشت نوبت دریافت ویلچر در استان خبر داد و گفت: بهزیستی به تنهایی نمی تواند نیازمندی های مددجویان را برطرف کند، بلکه نیازمند کمک خیرین و دیگر دستگاه ها و نهادها برای رفع مشکلات است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن تشکر از حمایت های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کمک به مددجویان بهزیستی کرمانشاه، افزود: این ستاد همواره در تمام نقاط کشور به محرومین و معلولین که محبوب ترین بندگان خداوند هستند، خدمت ارائه می دهند.

دکتر رضوان مدنی خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه منعقد بهزیستی کرمانشاه با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قرار است توسط این ستاد تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی ۷۵ متری برای خانواده های دارای دومعلول و بیشتر احداث شود.

این مسئول همچنین از تلاش های معاونت امور اجتماعی استانداری کرمانشاه درحمایت از برنامه های بهزیستی به منظور کمک به مددجویان و رفع مشکلات آنها تقدیر و تشکر کرد.

سید امیر مدنی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نیز گفت: بهزیستی استان کرمانشاه با داشتن مدیرکل پیگیر و با پشتکاری همچون دکتر رضوان مدنی توانسته بیشترین امکانات را برای مددجویان از ستاد جذب نماید.

وی با اشاره به خدمات متنوع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که شامل خدمات اقتصادی، معیشتی، توانمندسازی، اشتغال، کارآفرینی، عمرانی، ساخت مسجد و بیمارستان و دیگر خدمات گسترده در مناطق محروم، بیان داشت: تلاش این ستاد پُرکردن خلاء های موجود است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) تصریح کرد: سال گذشته اتفاقاتی در حوزه اقتصادی کشور افتاد که موجب افزایش قیمت وسایل شد که لوازم توانبخشی مورد نیاز مددجویان بهزیستی نیز از این قضیه مستثنی نبود.

وی با بیان اینکه در راستای کمک به تهیه ویلچر برای ۳ هزار نفر از مددجویان بهزیستی سراسر کشور، پویش “چرخ زندگی” را برگزار کردیم، افزود: باید کاری کنیم که مددجویان معلول دغدغه ای جزء معلولیت خود نداشته باشند.

این مسئول از اهدای یک هزار بسته کمک آموزشی و تحصیلی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه و اعزام کاروان زیارتی به عتبات عالیات خبر داد و گفت: بنا بر  درخواست مدیرکل بهزیستی استان مبنی برتامین داروی مورد نیاز مددجویان تحت پوشش بهزیستی، اقداماتی در این خصوص انجام خواهد شد.

علیرضا گودرزی معاون امور اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز با تقدیر از تلاش های دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در جذب اعتبارات برای مددجویان، گفت: خدمت به معلولان وظیفه ماست.

وی عنوان کرد: خدمت به مددجویان، معلولان و محرومان اجری چند برابر نزد خداوند متعال دارد و اهدای این ویلچر به مددجویان نیازمند وسیله می تواند در روحیه آنها بسیار تاثیر مثبت داشته باشد.

معاون امور اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه بنیاد برکت و احسان برای جامعه ما منشا خیر و برکت هستند، از کمک ها و حمایت های آنها به مددجویان بهزیستی تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8107

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.