• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
نایب رئیس مجلس:

اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی دشمنان را وادار به تسلیم کرده است

  • کد خبر : 8040
  • 13 مهر 1398 - 8:08
اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی دشمنان را وادار به تسلیم کرده است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین دلایلی که دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام را وادار به تسلیم و عقب نشینی در برابر کشورمان کرده اقتدار نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین ، “عبدالرضا مصری” در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته […]

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین دلایلی که دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام را وادار به تسلیم و عقب نشینی در برابر کشورمان کرده اقتدار نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین ، “عبدالرضا مصری” در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته ناجا در ستاد انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، با گرامیداشت هفته ناجا، اظهار داشت: به برکت جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح کشور در اوج اقتدار و آمادگی به سر می برند.
وی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باعث شده تا هیچ کشوری حتی نتواند فکر تجاوز به این آب و خاک را در سر بپروراند، تصریح کرد: ۴۰ سال است که دشمنان کشور به سرکردگی آمریکای جنایتکار پشت سر مستحکمی به نام انقلاب و جمهوری اسلامی متوقف شده اند.
مصری با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح و استقامت ملت بزرگ ایران علت ناکامی دشمنان بوده است، گفت: این ایستادگی و مقاومت توسط حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب به ما آموزش داده شده است.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: دکترین مقاومت که از سوی جمهوری اسلامی در حال صادر شده به همه کشورهای آزادی خواه است باعث عظمت و اقتدار کشورمان در مجامع جهانی شده و همه دسیسه ها و نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده است.
وی همچنین با تقدیر از تلاش ها و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی تاکید کرد: تا زمانی که ماموران جان برکف پلیس هوشیار و بیدار مشغول حراست از تمامیت ارضی کشور هستند دشمنان هرگز نخواهند توانست کوچکترین ضربه ای به کشور و امنیت آن وارد کنند.
مصری در پایان گفت: به برکت امنیتی که توسط پلیس و سایر نیروهای مسلح ایجاد شده، جمهوری اسلامی روز به روز در مسیر توسعه, عمران و آبادانی قدم برداشته و بر عزتش در مجامع بین المللی افزوده می شود.
هوشنگ بازوند استاندار، فرهاد تجری و احمدصفری عضو مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان، ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری، نعمت اله صادقی دادستان، فضل الله رنجبر فرماندار، و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.