• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد

  • کد خبر : 8010
  • 09 مهر 1398 - 8:59
سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد

به گزارشپایگاه خبری میلکان آنلاین؛ مراسم تودیع و معارفه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد. طی این مراسم سیروس کاظمی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی و از زحمات پریسا […]

به گزارشپایگاه خبری میلکان آنلاین؛ مراسم تودیع و معارفه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد.

طی این مراسم سیروس کاظمی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی و از زحمات پریسا محمدی معاونت سابق این اداره کل تقدیر به عمل آمد.
 پریسا محمدی ۲سال سرپرستی حوزه فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه را بر عهده داشت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص تغییر و جابجایی کارکنان در اداره، گفت: سیستم های اداری به اقتضای کارگروه ها و نوع فعالیت هایشان و انتظاراتی که جوامع هدف از آنها دارد، چرخش و گردش مدیریتی یک امر طبیعی است، این نوع نگاه به چرخش گریزناپذیر از اقتضائات سیستم است.
فاضلی زاد ادامه داد: ماندن در یک پست ممکن است باعث رخوت شود. سازمان های منسجم ویژگی تربیتی انسانی دارند آنها برنامه افق بلند مدت خدمتی یک کارشناس را درنظر می گیرند، در دستگاه های دولتی تدبیر باید این باشد که برای کارشناسان افقی بلندمدت بیاندیشند.
فاضلی زاددر ادامه گفت: پریسا محمدی از نیروهای بسیار خوب این مجموعه بوده و هست و این تغییر صرفا یک جابجایی اداری بوده و از اختیارات بنده است، قصد دارم تغییرات کلی در بین نیروی انسانی این اداره کل انجام دهم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این جلسه به وجود ارزشمند اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در استان اشاره کرد و بیان داشت: حوزه فرهنگ و هنر از حوزه های حساس  است و هنرمندان و اهالی رسانه از ما توقع و انتظار دارند که بستر را برای رشد بیشتر فرهنگ و هنر در این شهر فراهم کنیم.
وی از حساسیت هنرمندان اظهار خشنودی کرد و اظهار کرد: این یک واقعیت است که نظرات بعضی هنرمندان برای مردم قابل احترام و تاثیرگذار است ، همانطور که مردم نسبت به سرنوشت مملکت خود حساس و پیگیرند.
در پایان این مراسم بهرام فاضلی زاد ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات پریسا محمدی، حکم سرپرستی معاونت فرهنگی و رسانه ای را به  سیروس کاظمی تقدیم کرد.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.