• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

دانشگاه رازی آماده پذیرش پروژهای تحقیقانی استان است

  • کد خبر : 7993
  • 09 مهر 1398 - 7:07
دانشگاه رازی آماده پذیرش پروژهای تحقیقانی استان است

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به جایگاه دانشگاه رازی در رتبه ۶تا۱۰دانشگاه های برتر کشور ، برای  پذیرش پروژه های تحقیقاتی استان اعلام آمادگی کرد. به گزارش خبرنگارمیلکان آنلاین ، محمدابراهیم اعلمی آل آقا بابیان اینکه طی پنج سال اخیر ۴۶طرح پژوهشی با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰میلیون دردانشگاه رازی انجام شده افزود: از مسئولین استان دعوت می کنیم […]

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به جایگاه دانشگاه رازی در رتبه ۶تا۱۰دانشگاه های برتر کشور ، برای  پذیرش پروژه های تحقیقاتی استان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگارمیلکان آنلاین ، محمدابراهیم اعلمی آل آقا بابیان اینکه طی پنج سال اخیر ۴۶طرح پژوهشی با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰میلیون دردانشگاه رازی انجام شده افزود: از مسئولین استان دعوت می کنیم  که پروژه های پروژهشی خود را به دانشگاه بسپارند.

وی خاطرنشان ساخت:۳۰% از ۱۲هزار دانشجوی این دانشگاه در مقطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می کنندو بالغ بر ۴۴۵عضو هئیت علمی در دانشگاه فعالیت دارند که این به معنا ی ظرفیت خوب و بالای دانشگاه رازی برای انجام پروژه های تحقیقاتی در استان است.

رییس دانشگاه رازی با ابراز خرسندی از تصویب سند رونق ملی بیان داشت: طبق این سند ۲۵ درصد از پایان‌ نامه‌های دکتری و ۵۰ درصد پایان نامه‌های کارشناسی ارشد دانشگاه رازی باید به سمت پژوهش‌های کاربردی برود و دستگاه‌های اجرایی در این رابطه ملزم به ارتباط گرفتن و همکاری با دانشگاه می شوند ضمن اینکه  اساتید ودانشجویان نیز به انجام  پروژه های درون استانی تشویق خواهند شد.

اعلمی آل آقا افزود: طی پنجسال گذشته زیر بنای دانشگاه از۱۵۳هزار متر مربع به بیش از ۲۰۰هزار مترمربع افزایش یافته که بخش عظیمی از این پروژ مدیون سفر پر برکت مقام معظم رهبری است.

وی از بهره برداری  فاز اول دانشکده اقتصاد خبر داد و گفت :دانشکده شیمی، فاز دوم دانشکده معماری و فرهنگ و هنر، کلینیک دامپزشکی و .. ازدیگر  پروژه‌های عمرانی دانشگاه هستند.

وی با اشاره به افزایش ۵۰ رشته تحصیلی طی پنج سال گذشته گفت: در سال تحصیلی جدید ازطریق کنکور سراسری درمقطع کارشناسی ۱۹۵۵ نفر،در مقطع ارشد ۹۸۹ نفر و در مقطع دکتری هم ۱۵۲ نفر پذیرش داشته ایم ضمن اینکه ۳۰۰دانشجوی خارجی نیز در این دانشگاه تحصیل می کنند.

اعلمی آل آقا درخصوص وضعیت خدمات دانشجویی دانشگاه رازی گفت: در بحث پوشش خوابگاهی دانشجویان از متوسط کشوری بالاتر بوده و در حال حاضرظر فیت پذیرش  تمامی دختران دانشجوی روزانه و شبانه و دانشجویان روزانه پسران را داریم.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.